Téma: Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 08:58
Dneska v šest ráno jsem se potkal s cyklozmrdama, nebo jak jim říkáte a byla z toho velká šou.
Při odbočování z ulice U Sparty do Milady Horákové jsem nedal přednost cyklistovi, který jel po přechodu, ale na poslední chvíli jsem zastavil, což on udělal taky. Ale protože mu bylo asi šedesát měl jednu ruku zafačovanou a nohy v espédéčkách, který samozřejmě neumí vyhazovat, tak se tam skácel jak zralá hruška. Vystoupil jsem z auta a následně se na mě sesypala celá skupina cyklistů a začali jsme si ujasňovat, kdo je větší debil. Marně jsem jim vysvětloval, že debilové jsou oni, když neví, že na přechodu nemá jedoucí cyklista přednost. Taky jsem jim říkal, že na tyhle trapárny nemám čas, páč pospíchám do práce, načež mi jeden z těch kokotů vlez z druhý strany do auta a vytrhnul mi klíče ze zapalování. Takže jsem musel zavolat 158, cajti tam naštěstí byli skoro hned a začalo další kolo vysvětlování, při kterým padaly perly jako: dejte mu fouknout, je sjetej!, já jsem jezdil s kamiónem, když ty si chodil do školky! nebo jako, že jsem celou tuhle akci způsobil já, protože jsem se tomu pánovi hned neomluvil. Při tom dohadování jsem přihodil argument, že pán by neměl jezdit na kole, když má jednu ruku zkriplenou a to vyprovokovalo toho nejchytřejšího cyklistu tak, že ke mě přišel blíž a dělal jako, že budeme dělat kohoutí zápasy, nebo co. Mlel něco o tom, že prej ten spadenej má parézu, tak jsem mu odvětil, že tím mě rozhodně nerozbrečí, protože já jsem taky celej zkriplenej a ať se pán především naučí pravidla silničního provozu a taky vyhazovat nohy z espédéček. Ten spadenej zas pořád mlel, že se to musí vyšetřit, protože má zhmožděnou hýždi a aby svůj argument podpořil, tak si pořád tou zdravou rukou přejížděl prdel v elasťákách. Mezitím přijeli ještě dopraváci a pak i transportér na řešení dopravních nehod, takže tam byly tři policejní auta. Nehoda se vyřešila asi za deset minut s výsledkem, že se žádná nehoda nestala a já mohl konečně odjet do práce. A to jsem si ráno liboval, že konečně po dlouhý době přijdu včas

Naposledy editováno 27.06.2015 09:29:48
1 2 3 4 5 6 7... 8

27.6.2015 v 09:02 | Nahoru | #1
Jezis to jsou kokoti
Jojo jakmile sedi na kole pred prechodem tak na ne seru....

27.6.2015 v 09:16 | Nahoru | #2
pozor, tyhleti rádoby účastníci jsou nesmrtelný, maj vždy pravdu a mají vždy přednost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 09:16 | Nahoru | #3

kokonhead píše: Jezis to jsou kokoti
Jojo jakmile sedi na kole pred prechodem tak na ne seru....

vůbec nechápu odkud se bere ta jejich jistota, že jim každej na přechodu zastaví

27.6.2015 v 09:19 | Nahoru | #4

27.6.2015 v 09:21 | Nahoru | #5
A to mas štěstí že jsi nejel na motorce. To bys byl automaticky viníkem. Vím proč sebou pořad vozům kameru

27.6.2015 v 09:22 | Nahoru | #6
markus> no jsou to lide uvedomeli kteri neznecistuji ovzdusi makaji na svem fyzickem zdravi a pak jim zbyva malo casu na masirovani toho mala co maji v palici...
E: a ano blbe cumej kdyz si nedovolim zastavit...

Naposledy editováno 27.06.2015 09:24:02

27.6.2015 v 09:23 | Nahoru | #7
Měls mu jednu hned pustit zmrdovi... Tahle banda kriplů nemá na silnici co dělat.

27.6.2015 v 09:23 | Nahoru | #8

Jirka.46 píše: Tak to je dobré.Řešila se nehoda,která se nestala,ale ta havěť jezdící přes přechody se neřeší

to je pravda, ten šmějd měl vlastně dostat pokutu

2 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 09:30 | Nahoru | #9

27.6.2015 v 09:30 | Nahoru | #10

markus píše: to je pravda, ten šmějd měl vlastně dostat pokutu

No hlavně,že přijelo několik vozidel pomahačů

27.6.2015 v 09:33 | Nahoru | #11
No a kamera vyjmecne zadna?
E: myslim na dome, semafor ci tak neco...
Beztak uz je to fuk...

Naposledy editováno 27.06.2015 09:37:38

27.6.2015 v 09:43 | Nahoru | #12

rybíz5 píše: Tak jsem se po ránu fakt zatlemil Máš to krásně napsaný a největší pecka jak si tou nezkryplenou rukou hladil prdel v elastákách Doufám že takových příhod budeš mít víc a podělíš se

já doufám, že ne, dost mě to rozhodilo jak jsem byl ještě rozespalej. Hlavně nejhorší bylo, že mě to celý vytočilo do maxima, protože tihle pánové přestože minimálně tušili, že nemaj pravdu, tak mě neustále napadali způsobem, jako že jsem vožralej, nebo že jsem nevychodil ani základku. Tenhle způsob jednání ved především ten pán nalevo jak ukazuje tím prstem. A když jsem se ho ptal, kdo má na přechodu přednost, jestli auto, nebo jedoucí cyklista, tak mi řek, že na to nemusí odpovídat. Prostě opravdoví zmrdi.

27.6.2015 v 09:44 | Nahoru | #13

kokonhead píše: No a kamera vyjmecne zadna?
E: myslim na dome, semafor ci tak neco...
Beztak uz je to fuk...

kamera tam někde je, ale ani mě to nijak nezajímá. Že jsou to debilové je zcela jasný i bez kamery. Taky jim to ty policajti vysvětlili

Naposledy editováno 27.06.2015 09:44:34

27.6.2015 v 09:52 | Nahoru | #14
Si ho měl popostrčit :) , on by ho, při pohledu na účet z lakovny, ten debilní výraz přešel.

27.6.2015 v 09:54 | Nahoru | #15

27.6.2015 v 10:03 | Nahoru | #16

rybíz5 píše: markus> Ještě palec nahoru že si mu jí nefláknul..Mě vlézt takovejhle zmrd do auta a začít mě brát klíče tak mu okamžitě minimálně přikopnu hlavu do dveří Taky je nesnáším a na přechodech pokud jedou na kole taky nepouštím

já se prát neumím, navíc jsem po ránu koukal jak vyvoraná myš. Jinak podle mě nejde o nějaký pouštění, ten debil byl prostě přesvědčenej, že má přednost.

Naposledy editováno 27.06.2015 10:05:20

27.6.2015 v 10:09 | Nahoru | #17
taky kouzelnej moment byl, když jim ten policatj vysvětloval, že na přechodu jedoucí cyklista nemá přednost, tak ten chytrák prohlásil, že když jede po přechodu invalidní vozík, tak že ho auto může asi klidně srazit a do toho jsem se vložil já a řek jsem mu, že to kolo de facto invalidní vozík je. Chytrolín zase začal prskat, že prej si znich dělám srandu

27.6.2015 v 10:21 | Nahoru | #18
To by moh zkusit zmrd lezt mi do auta,zaslapal bych ho do toho svyho bicyklu,ze uz by se z nej nevymotal a jeste bych mel s cajtama problem ja

27.6.2015 v 10:36 | Nahoru | #19
Úplně tě chápu, protože neni nic horšího než srážka s volem hned po ránu! A zůstat nad věcí když na tebe útočí hysterickej dav bezmozků je sakra těžký. Chtělo by to mít ssebou právníka a kameru a hned chystat žalobu pro poškození dobrého jména, urážku na cti a psychickou újmu.
Mě osobně se velmi líbí terminus technikus SILNIČNÍ VŠI pro tyto účastníky silničního provozu. Jinak o tom, že cyklista jedoucí na kole po přechodu nemá žádnou přednost nemá cenu diskutovat!

27.6.2015 v 10:37 | Nahoru | #20

27.6.2015 v 10:39 | Nahoru | #21

_monty píše: Tady je zase silnejch reci a pulka z vas by se jich jeste lekla a dala jim litra na cestu..

Litr za cestu bych dal těm dvěma z tvýho avataru...

27.6.2015 v 10:51 | Nahoru | #22

27.6.2015 v 10:55 | Nahoru | #23

charlie.vtx1800 píše: Litr za cestu bych dal těm dvěma z tvýho avataru...

Asi takk

27.6.2015 v 11:25 | Nahoru | #24
markus> hezky napsaný

27.6.2015 v 11:26 | Nahoru | #25

StrejdaMortymer píše: Neplatilo donedavna nahodou, že kolo se smí po přechodu pouze vést a ne přejíždět? Pokuď kokot přes přechod jel nasednutej a rozbil si držku, tak viníkem nehody je on a ne ty.

to platí stále

27.6.2015 v 11:52 | Nahoru | #26

27.6.2015 v 12:03 | Nahoru | #27

StrejdaMortymer píše: markus> Tak teda nevidim důvod proč se vztekali a snažili se na tebe hodit vinu, zřejmě další případ syndromu čecháčkovství. Každopádně gratuluju, že jsi v rámci mezí zachoval chladnout hlavu. Myslim, že nejeden člověk by jim všem pustil za ty vytahnuty klíče.

zasloužili by si sesekat pořádně, zvlášť za ty klíče. Do tý doby jsem byl ještě jakžtakž klidnej, ale tohle už byla drzost největšího kalibru

2 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 12:13 | Nahoru | #28
Tak mimo to že porušili dopravní předpisy ježděním po přechodě si těma klíčema mohli zaškrtnout i omezování osobní svobody, ne-li krádež a za ty blbý kecy urážku na cti? Na tom by právník snad ještě i zbohatnul na takovým vypatlaným davu cyklistů

4 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 12:14 | Nahoru | #29
Já tady vidím nedostatek tolerance při takové situaci… lidi se k sobě neumí chovat slušně. Pak vznikají cyklobuzny, motosráči, zasraný plechovkáři všichni se fakují a výsledek nula…spíš by mě zaujala věta… .nedal jsem přednost cyklistovi na přechodu… jo nema tam jezdit ale taky to znamená že jsi moc nesledoval provoz a nepředvídal…

27.6.2015 v 12:15 | Nahoru | #30
Zasraný komáři... A respekt za zachování chladný hlavy... Ještě že bydlim na vesnici, tady je aspoň můžeme zakopat, ale kam s nima v Prahe?? Leda do Vltavy, ale to vyplavou ...