globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Batoh
14.6.2015 v 21:29
Ahoj, manželovi jsem ke 30. narozeninám splnila velké přání. Dostal motorku. Postupně se dopracoval přes helmu, bundu, kalhoty, boty, rukavice a řidičák až k prvním vyjížďkám. Prozatím jsme jezdili v "tandemu" - já s dětmi v autě a on někde za námi, před námi nebo úplně jinudy. Bylo by asi vhodné, aby si pořídil batoh pro dobu, kdy nebudeme jezdit takhle spolu a nebude mít možnost "uložiště" v autě Poradíte mi, jako naprostému laikovi, co by se hodilo? Co je nejlepší v poměru cena/výkon? Nevím, jestli to má na něco vliv, ale má Hondu CB600 S.

3 reakcí na tento příspěvek Batoh

14.6.2015 v 22:29 | Nahoru | #1
Jo takhle... takže tankvak je vak na nádrž? Se mi taky dvakrát nelíbí Je batoh omezující?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batoh

14.6.2015 v 22:33 | Nahoru | #2

hartiepa píše: Jo takhle... takže tankvak je vak na nádrž? Se mi taky dvakrát nelíbí Je batoh omezující?



Ja kdyz jezdil na silnici, vzdycky vozil tankvak. V zasade jsem se na Daytone dostal na vybavu typu: Nahradni svetly plexi (standardne sem mel tmavy, a kdyz padla tma ...), nejaky papirovy kapesnicky, penezenka, telefon, mapa kdyz bylo nejhur, a antipich (sprej co ma hnusem ucpat diru v gume a trosku nouzove dofouknout kolo).

To se veslo i do meho "malickeho" tankvaku, ktery me neomezoval. Batoh beru kdyz mi nic jineho nezbyva, ale proste to neni ono. Pokud se chci na motorce krapet hybat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batoh

14.6.2015 v 22:44 | Nahoru | #3

hartiepa píše: Jo takhle... takže tankvak je vak na nádrž? Se mi taky dvakrát nelíbí Je batoh omezující?



Nelíbí, ale je praktickej. Pod tu průhlednou slídu si choť hodí mapu/atlas a neztratí se ti Batoh je pruda, potí se strašně záda jak to nemůže pořádně větrat. A kvalitní aby nepromokl taky není nic levnýho. Ještě se taky dělá tohle boblbee , ale je to ranec, za ty peníze.

(reakce na) Batoh

Skvělá odpověď, děkuji! 14.6.2015 v 23:31 | Nahoru | #4
hartiepa: Tankvaky mají výhodu v tom, že jsou na dobrém místě co se těžiště týče - motorka se s nimi dobře vodí. Většinou mívají víc pater a dají se podle potřeby zvětšovat a zmenšovat. Nevýhoda je při tankování, musejí se sundávat nebo odsouvat, aby byl přístup k víčku nádrže.

Zavazadla na sedlo spolujezdce jako je v první odpovědi jsou kompromisem pro ty, kdo tankvaky neradi. Trošku hůř se to upíná a drží, těžiště se přesouvá dozadu, ale to dělá i zadní kufr (takzvaný topcase). I ty bývají "nafukovací", že se dají podle potřeby zvětšit a zmenšit.

Batoh na záda má nevýhodu, že zatěžuje tělo řidiče, takže při svižné dynamické jízdě přetěžuje svaly trupu a páteř. Na druhou stranu není při zastávkách zapotřebí řešit nějaké hlídání věcí v batohu a jejich zabezpečení, protože to má člověk pořád na zádech a pod dohledem.

Se samotným problémem neporadím, jen jsem chtěl vysvětlil pro a proti jednotlivých zavazadel, ať jsi v obraze. Konkrétní volbu ať ti poradí ti, co je používají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist