1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batoh
hartiepa píše: Jo takhle... takže tankvak je vak na nádrž? Se mi taky dvakrát nelíbí Je batoh omezující?
Ja kdyz jezdil na silnici, vzdycky vozil tankvak. V zasade jsem se na Daytone dostal na vybavu typu: Nahradni svetly plexi (standardne sem mel tmavy, a kdyz padla tma ...), nejaky papirovy kapesnicky, penezenka, telefon, mapa kdyz bylo nejhur, a antipich (sprej co ma hnusem ucpat diru v gume a trosku nouzove dofouknout kolo).
To se veslo i do meho "malickeho" tankvaku, ktery me neomezoval. Batoh beru kdyz mi nic jineho nezbyva, ale proste to neni ono. Pokud se chci na motorce krapet hybat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batoh
hartiepa píše: Jo takhle... takže tankvak je vak na nádrž? Se mi taky dvakrát nelíbí Je batoh omezující?
Nelíbí, ale je praktickej. Pod tu průhlednou slídu si choť hodí mapu/atlas a neztratí se ti Batoh je pruda, potí se strašně záda jak to nemůže pořádně větrat. A kvalitní aby nepromokl taky není nic levnýho. Ještě se taky dělá tohle boblbee , ale je to ranec, za ty peníze.
Zavazadla na sedlo spolujezdce jako je v první odpovědi jsou kompromisem pro ty, kdo tankvaky neradi. Trošku hůř se to upíná a drží, těžiště se přesouvá dozadu, ale to dělá i zadní kufr (takzvaný topcase). I ty bývají "nafukovací", že se dají podle potřeby zvětšit a zmenšit.
Batoh na záda má nevýhodu, že zatěžuje tělo řidiče, takže při svižné dynamické jízdě přetěžuje svaly trupu a páteř. Na druhou stranu není při zastávkách zapotřebí řešit nějaké hlídání věcí v batohu a jejich zabezpečení, protože to má člověk pořád na zádech a pod dohledem.
Se samotným problémem neporadím, jen jsem chtěl vysvětlil pro a proti jednotlivých zavazadel, ať jsi v obraze. Konkrétní volbu ať ti poradí ti, co je používají.