paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 17:43 | Nahoru | #1
Frankie> šlo mi spíš o to ABS. Najeto mám přes 150 000 km na moto. Jezdil jsem s i bez. A nemůžu říct, že by mě v extrému ABS omezovalo, když jsem to zkoušel porovnat. Jen u ABS člověk cítí, že se blíží k limitu.

A teď u mého autobusu akorát zjišťuju, že ta origo guma je na pikaču ... předtím když jsem pozoroval, záleží hodně na gumě, s dobrou gumou to ABS zasahuje o dost později, než s horší. Třeba i nafoukání má vliv. Ale aby mi ABS někdy vzalo brzdy, to jsem ještě nezkusil.

Já se jen ptal, protože dost lidí papouškuje Pepu Alzáka a pak vše vypne. A řekne, že jsou to blbosti. Přitom to je teď hodně daleko, že to do brzdění nekecá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 18:24 | Nahoru | #2
dakarista> No to záleží, co myslíš tím extrémem. Já teda měl ABS jen na Speedu a třeba na okruhu mě vyloženě sralo, jezdil jsem bez něj. A jak jsem psal, na silnici mě aspoň 2x vytrestalo tak, že jsem to málem zahodil. Bez něj bych v klidu dobrzdil, zatočil, jel dál, takhle jsem řešil krizovku.
Na SD se mi to ještě nestalo, takže doba jde dopředu, to bezesporu. Ale paušalizovat, že je to vždycky lepší taky nelze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist