paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.3.2017 v 09:22 | Nahoru | #1
Tak jsem to včera konečně vytáhnul na trochu lepší výlet. No a zjišťuji, že se na tom budu muset zase naučit jezdit. Sedím na Tuonu po roce a připadám si, jako bych na dvouválci nikdy neseděl. Přitom jsem měl 7 let Tuono, ale v eRku. Ten rok na FJR je sakra znát, jak člověk zpohodlní.

Zatím mě štve, jak je to mezi 3-4000 ot takové u cukané a při skoro konstatní rychlosti to trochu škube. Nemáte někdo zkušenost jestli to laďáky vyřeší? Jsou tu sériové výfuky a normální mapa, na svém předchozím eRku jsem měl laďáky a race mapu a vše bylo takové hladší, tady je to takové ucukané na málo plynu.

Ale jinak parádní svezení





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.3.2017 v 10:01 | Nahoru | #2
dakarista> u mě to po přejrání mapy bylo fakt nebe a dudy ... je to tím, jak to v originále muselo bejt chudý kvůli emisím... když to olaufuješ a přehraješ mapu...bude to určitě lepší v tom středu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.3.2017 v 15:00 | Nahoru | #3
dakarista> Aha,takže ptát se tě na rozdíl mezi R a Faktory je asi zbytečné,co?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist