kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Petta> Kdyz Peugeot k tomu nedava zadny pouzitelny benzinovy motor a mne ty automaty s hydromeninec moc nesedi. Jediny co se mi libi je v Mazde 6 s tim 2.5l, ale tam uz je to zase 900k Kc.
J, slysel jsem na DSG hodne stiznosti, ale tohle bylo DQ200 2015 a radilo to naprosto bez chyby. Nejvic me na tom bavily rozjezdy : )
Jojo, motory tam nejsou, to je pravda.
Ale moji zene ta 1.2 96 kw staci vic nez dost.
Ale taky to stalo raketu, cenikovka 660 tis.
Par procent jsem dostal, ale i tak za 1.2.
Ale naftu jsem nechtel a automat jo, tak nebyla jina volba..
Ale s tou prevodovkou jsem fakt spokojenej.
Pak jedine ten naftovej 2.0, ale naftu myslim nechces, ne? Ted mam novyho Golfa v manualu a i kdyz prevodovka super, tak mi ten automat fakt chybi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty ceny jsou masakr, ať dělám co dělám, vždycky se zastavím tak na 800k Kč a to se mi za auto opravdu dávat nechce. Sice bych z toho taky něco dostal dolu, ale i tak.
Naftu nechci. I když to je daily car, tak mě ty naftové motory hrozně nebaví, duní to, zvuk to má divnej, klepe se to, malé použitelné spektrum otáček, prostě ty motory nejsou pro mě a navíc s tím jezdím každý den po Praze do práce, takže bohužel.
Tomu rozumím. Já byl vždy odpůrce automatů a ty starý hydroměniče mi vůbec neseděli. Z toho DSG jsem byl ale unešenej a vlastně to byl i důvod, proč jsem začal řešit nové auto.