kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: A teď k motorkam,měl jsem možnost se svést na Aprilii novějším tuonu V4 a na starším KTM 1290 SD..a došlo k životnímu zklamání..a rozhodnutí že pokud ještě někdy naháč na okruh tak určitě ne Duke..čekal jsem víc vzhledem k tomu jak se o tom básní, Aprilie mě přišla rychlejší,zvuk bez debat, lehčí..máte někdo tuhle zkušenost,jako na silnici asi na efekt obě ok ale připomnělo mi to silná SUV,jako výkon vše to má...ale je to takový..no slon..čekal js vic
Podle mě máte moc zapnutých asistentů a málo tahate za plyn a ano SD je traktor na tuonu jsem jel taky a je to nuda, pořád to točit aby to jelo
miki83 píše: Podle mě máte moc zapnutých asistentů a málo tahate za plyn a ano SD je traktor na tuonu jsem jel taky a je to nuda, pořád to točit aby to jelo
já tak nějak srovnávám pořád se starým Dukem kterého mám víc jak 10 let..to je taková lasička..tohle bylo najednou strašně těžký,jako jede to...ale mě teď spíš zajímá okruhový mód a tam by bylo Aprilia lepší v každém případě1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Podle mě máte moc zapnutých asistentů a málo tahate za plyn a ano SD je traktor na tuonu jsem jel taky a je to nuda, pořád to točit aby to jelo
Tuhono citelně začíná tahat někde od 5-6trpm...ale pak od 7-8 tě smázne jako cukrovou polevu