paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:46 | Nahoru | #1
S Tuonem jsem pochopitelně svoje limity posunul dál než s jinou motorkou, ale nepřikládal bych to nutně elektronice. Ta motorka je spíš celkově tak charismaticky poskládaná, že motor, podvozek, rozložení hmotnosti a ergonomie dávají člověku jistotu i v absurdních rychlostech. Co se elektroniky týče, myslím že jsem tam měl nastavený náklonový ABS na předek, ale mělo nechat nějakej prokluz. Trakci jsem obvykle jezdil pokud si vzpomínám stabilně na level 2 až 3 a reakci motoru na plyn jsem si přepínal podle potřeby, protože Race byl ucukanej v běžným provozu. No a trakce mi do toho hrábla jen zcela vyjímečně a když už, tak spíš při prudké akceleraci na výjezdu už při rovnání motorky, než vyloženě že bych nadměrně gazoval na koleni (na to jsem srab), ale výjezdy ze zatáčky s předkem pár čísel nad zemí nebylo nic zvláštního. Co mi asi zpětně přišlo u Tuona trochu zvláštní, byla asi v náklonu trochu tupá reakce na předek, ale to už se mohlo přední kolo hodně odlehčovat. A pak poznání, že když se rozeskáče při přechodu ze zatáčky na plný brzdy, není úplně snadný ho srovnat, ale to byl už dost extrémní případ a myslím že dost málo motorek by si vedlo líp.

Naposledy editováno 02.06.2021 11:48:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:56 | Nahoru | #2
jerseySE> já osobně si myslím, že právě ta elektrika to nechává takhle klidný ... resp. má na tom lví podíl... a ty si pak říkáš jak je to vlastně všechno vpoho. Přitom, jak píše Assassin, na analogový motorce by sis už dávno ukák... jsi pak taky klidný, zabýváš se jen čtením silnice a podstatnejma věcma a neprudíš tolik mozek... tím je všechno víc easy. Já bych si zase nenamlouval, že ta elektronika v tom nemá zásadní roli... možná ne zásadní, ale jednu z těch podstatných...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist