S Tuonem jsem pochopitelně svoje limity posunul dál než s jinou motorkou, ale nepřikládal bych to nutně elektronice. Ta motorka je spíš celkově tak charismaticky poskládaná, že motor, podvozek, rozložení hmotnosti a ergonomie dávají člověku jistotu i v absurdních rychlostech. Co se elektroniky týče, myslím že jsem tam měl nastavený náklonový ABS na předek, ale mělo nechat nějakej prokluz. Trakci jsem obvykle jezdil pokud si vzpomínám stabilně na level 2 až 3 a reakci motoru na plyn jsem si přepínal podle potřeby, protože Race byl ucukanej v běžným provozu. No a trakce mi do toho hrábla jen zcela vyjímečně a když už, tak spíš při prudké akceleraci na výjezdu už při rovnání motorky, než vyloženě že bych nadměrně gazoval na koleni (na to jsem srab), ale výjezdy ze zatáčky s předkem pár čísel nad zemí nebylo nic zvláštního. Co mi asi zpětně přišlo u Tuona trochu zvláštní, byla asi v náklonu trochu tupá reakce na předek, ale to už se mohlo přední kolo hodně odlehčovat. A pak poznání, že když se rozeskáče při přechodu ze zatáčky na plný brzdy, není úplně snadný ho srovnat, ale to byl už dost extrémní případ a myslím že dost málo motorek by si vedlo líp.
Naposledy editováno 02.06.2021 11:48:01