globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 09:49 | Nahoru | #121741
t_freedom> je streda,pp sedacka nasazena,tasky na dvore,rum koupenej...moh bych,mam vlastne namleto

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 09:55 | Nahoru | #121742

djanus píše: Kamarád měl Tuona V4 tři. Pamatuju si ty řeči jak všichni jezdíme pomalu, neumíme to, jsme sráči atd atd. Zadní gumu měl na hadry snad za 2000km. Básnil nám o výjezdech ze zatáčky v náklonu po zadním apod... teď to prodal protože potřebuje prachy a koupil Fireblada 2009... ejhle s těmi samými lidmi (kterým se smál) najednou jezdí vzadu a vůbec nestíhá tempo.



Předpokládám že všechny tři měly aprc

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:11 | Nahoru | #121743
Vy tady děláte, jako kdyby ta elektronika řídila sama a pilot se jen vezl. Tak to přece vůbec není, ano elektronika tě podrží a v určitých momentech může pilota zrychlit, na druhou stranu si nemyslím, že je to příčina všeho. Když neumíš jezdit, nepomůže nic.
A co se týká Tuono vs Fireblade o 10 let starší - zase, je to zcela jiný typ motorky, já třeba na kapotovaný motorce s beranama neumím jezdit tak, jako na nakedu, jezdí se s tím prostě jinak a je třeba si zvykat. tím chci říct, že ani tohle bych teda šmahem nepřisoudil elekronice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:12 | Nahoru | #121744

Tifone píše: ňuňi ňuňi



Seš druhej na řadě ...

Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:18 | Nahoru | #121745
..a ja na nicem takhle chytrym jeste nejel, takze nevim
Ale myslim, ze bych rychlejsi zasadne nebyl... porad je to hlava-ruce a to v mem pripade dutá a leve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:20 | Nahoru | #121746
Attim> tak ta motorka se prostě povedla naladěním, ergonomií a hlavně tím projevem motoru ... je jasný, že elektronika sama za sebe tomu nedává všechno

Zmulin>... tam bude rozsedlejch židlí

Naposledy editováno 02.06.2021 10:21:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:23 | Nahoru | #121747
t_freedom> elektronika umožní odvážným zrychlit a v určitých situacích se nezabít ....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:41 | Nahoru | #121748
Attim> on jezdit umí o tom žádná. Akorát si příliš zvyknul na to, že ho elektronika podrží za každé situace a postupně se to přetavilo právě v ty výjezdy po zadním v náklonu apod.

E: pochybuji, že kdyby místo na Fireblade sednul třeba na Speed Tripla (bez asistentů) jezdil by stejně jako na Tuonu.

Naposledy editováno 02.06.2021 10:44:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 10:45 | Nahoru | #121749
fireblader_puvodni> jednoznačně ofiltruje věci, co by tě jinak rozhodily a způsobily karambol... + zásadně kontroluje motor při plynování v zatáčce... což je myslím velký plus...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:06 | Nahoru | #121750

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:13 | Nahoru | #121751
t_freedom> Ja jsem zas az tak moc pilotů co by nejak extra plynovali v zatáčce nepotkal, včetně sebe

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:19 | Nahoru | #121752

zmulin píše: Seš druhej na řadě ...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:20 | Nahoru | #121753
assassin> pokud tu kontrolu trakce nastavíš na maximum, můžeš dát v zatáčce plnej a motorka téměř nepřidává, dokud se nesrovná na výjezdu, takže Tě to naučí jet pod plným plynem s tím, že motorka si reálně přidá dle potřeby ... a i když kontrolu trakce ubereš, tak v zatáčce a velkém náklonu stále motorka přidává pozvolna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:24 | Nahoru | #121754

fireblader_puvodni píše: assassin> pokud tu kontrolu trakce nastavíš na maximum, můžeš dát v zatáčce plnej a motorka téměř nepřidává, dokud se nesrovná na výjezdu, takže Tě to naučí jet pod plným plynem s tím, že motorka si reálně přidá dle potřeby ... a i když kontrolu trakce ubereš, tak v zatáčce a velkém náklonu stále motorka přidává pozvolna



když mě na to posadili na Korse, a Volejník mi tam nechal 8čku...tak jsem přijel a říkal " twl, co je?...to nejede" ...tak mi pak dali za jedna, nebo dva...a malovalo to čáry ...takže jako opravdu rozdíl...,

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:26 | Nahoru | #121755
t_freedom> přesně, já jsme to nastavil na plno a postupně ubírám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:29 | Nahoru | #121756
fireblader_puvodni> Ja proste tolik ten plyn neotevru kamaradi do me porad hucej, ze musim otevrit driv a vic a nic

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:34 | Nahoru | #121757
Kdyby chtel nekdo zkusit enduro s 2t tak je naprodej ten berg co mam v profilu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:35 | Nahoru | #121758
fireblader_puvodni> ta motorka je asi nejvíc na čem jsem jel... na korse absolutně zbytečně výkonu... ale za 20-50km tam jezdíš s tím, že se ti ven ze zatáček odlepuje kolo a do každý nastupuješ z brzd, kdy ti drnčí jak noha tak ruka a ta mašina je při tom neskutečně klidná....a to je ten "friendly" efekt...
Na Duckně se mi tohle tu a tam stane...ale tanec svatýho zadního kola, tě nenechá chladným a záměrně to znovu neuděláš do další...s Tuonem se toho přestaneš bát...

Nevím jestli mám dutou hlavu, nebo levý ruce...ale tak to prostě je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:36 | Nahoru | #121759

assassin píše: fireblader_puvodni> Ja proste tolik ten plyn neotevru kamaradi do me porad hucej, ze musim otevrit driv a vic a nic



píšeš, žes na tom nejel... tak jak víš, že ne... prostě bys to akceptoval...a otevřel bys to... proč ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:45 | Nahoru | #121760
t_freedom> Nepřesvědčim hlavu aby otevřela vic, nemyslim si, ze na tehle motorce bych hlavu prekecal, kdyz mam problem vic otevrit na okruhu na slickach na slabe motorce kde bezpečne vim, ze to stroj/gumy v pohode zvladnou....

Vyjezd ze zatacky s kolem v luftu a tanec na brzdach mi az tak zásadní problem nedela ani na mých “analogových” motorkach.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:46 | Nahoru | #121761
S Tuonem jsem pochopitelně svoje limity posunul dál než s jinou motorkou, ale nepřikládal bych to nutně elektronice. Ta motorka je spíš celkově tak charismaticky poskládaná, že motor, podvozek, rozložení hmotnosti a ergonomie dávají člověku jistotu i v absurdních rychlostech. Co se elektroniky týče, myslím že jsem tam měl nastavený náklonový ABS na předek, ale mělo nechat nějakej prokluz. Trakci jsem obvykle jezdil pokud si vzpomínám stabilně na level 2 až 3 a reakci motoru na plyn jsem si přepínal podle potřeby, protože Race byl ucukanej v běžným provozu. No a trakce mi do toho hrábla jen zcela vyjímečně a když už, tak spíš při prudké akceleraci na výjezdu už při rovnání motorky, než vyloženě že bych nadměrně gazoval na koleni (na to jsem srab), ale výjezdy ze zatáčky s předkem pár čísel nad zemí nebylo nic zvláštního. Co mi asi zpětně přišlo u Tuona trochu zvláštní, byla asi v náklonu trochu tupá reakce na předek, ale to už se mohlo přední kolo hodně odlehčovat. A pak poznání, že když se rozeskáče při přechodu ze zatáčky na plný brzdy, není úplně snadný ho srovnat, ale to byl už dost extrémní případ a myslím že dost málo motorek by si vedlo líp.

Naposledy editováno 02.06.2021 11:48:01

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:48 | Nahoru | #121762
t_freedom> přesně proto jsem si to koupil, když neumím jezdit, tak aspoň umí jezdit motorka a lecos mi odpustí a jen bych dodal, že můžeš brzdit i v náklonu a motorka se ani nehne ... jen je tam těch elektronických nastavení až moc :), do teď nevím co je to a co dělá mid corner asistent ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:49 | Nahoru | #121763

Attim píše: Vy tady děláte, jako kdyby ta elektronika řídila sama a pilot se jen vezl. Tak to přece vůbec není, ano elektronika tě podrží a v určitých momentech může pilota zrychlit, na druhou stranu si nemyslím, že je to příčina všeho. Když neumíš jezdit, nepomůže nic.
A co se týká Tuono vs Fireblade o 10 let starší - zase, je to zcela jiný typ motorky, já třeba na kapotovaný motorce s beranama neumím jezdit tak, jako na nakedu, jezdí se s tím prostě jinak a je třeba si zvykat. tím chci říct, že ani tohle bych teda šmahem nepřisoudil elekronice...



A já jo ňuňi ňuňi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:53 | Nahoru | #121764
assassin> hlava si rychle zvykne, že otevření plynu nic neudělá

Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:56 | Nahoru | #121765
Vyzývám všechny Ňuňíky, ať podpoří Zmuldíka, ať má co dělat a kvalitně si s každým půl hodiny pokecá!!! !!!

Ňuňi ňuňi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:56 | Nahoru | #121766
jerseySE> já osobně si myslím, že právě ta elektrika to nechává takhle klidný ... resp. má na tom lví podíl... a ty si pak říkáš jak je to vlastně všechno vpoho. Přitom, jak píše Assassin, na analogový motorce by sis už dávno ukák... jsi pak taky klidný, zabýváš se jen čtením silnice a podstatnejma věcma a neprudíš tolik mozek... tím je všechno víc easy. Já bych si zase nenamlouval, že ta elektronika v tom nemá zásadní roli... možná ne zásadní, ale jednu z těch podstatných...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:57 | Nahoru | #121767

fireblader_puvodni píše: assassin> hlava si rychle zvykne, že otevření plynu nic neudělá



přesně ... o to horší je pak přesednutí na něco analog... K5 třeba ....kde je Sabbath ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 11:59 | Nahoru | #121768

t_freedom píše: fireblader_puvodni> Nevím jestli mám dutou hlavu, nebo levý ruce...ale tak to prostě je...



Ruce máš v pohodě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 12:04 | Nahoru | #121769
t_freedom> Jako těžko říct. U Tuona jsem neměl telemetrii, takže vím kde elektronika úřadovala jen pokud jsem zahlédl blikání kontrolky. U BMW mám záznam celé trasy, včetně přesného okamžiku a místa, kde "to za mě vzala" a je to naprosto minimálně. Faktem ovšem je, že člověk je víc v klidu, když ví že "to tam je" a je to připravený pomoct, kdyby náhodou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.6.2021 v 12:40 | Nahoru | #121770

cibus píše: Ruce máš v pohodě.



hele... ty sem často nechodíš... takže nevíš, že tohle je tu zakázaný psát... edituj to....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist