paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.6.2020 v 10:26 | Nahoru | #1
Zdar,

tak jsem to konečně našel. I toto se může na italském křápu stát. (jsou to fakt v některých věcech odfláknuté stroje). Sice se mi to nechce vypisovat, ale tak asi by to mohlo v budoucnu někomu pomoct...

Jak asi někteří víte, na VDW jsem nedojel a skončil v půli cesty. Už minulý rok mi to někdy zablblo, jako že motor při jízdě chcípl, a když jsem zastavil, po chvilce zase šel nahodit. Zdálo se mi, že relátka pod sedlem nějak nenormálně srší při zapnutí klíčku. Pojistky byly před jízdou na VDW v pořádku, všechny byly po zimě vytaženy, kontakty prostříkány, prostě údržba.

Nicméně v pátek jsem to vytlačil ven, jakože start a nic. Po chvilce cca 2 min už šel motor nastartovat. Už jsem začal zuřit. Sundal jsem proto sedlo (kde jsou všechny relátka a pojistky) a klepl jemně prstem při nastartovaném motoru do pojistkové skříňky. Motor najednou chcípl. Sranda co?

Tak začalo hledání v kabelech. Neustálé zapínání klíčku a zkoušet. Jednou čerpadlo zabzučelo, jednou ne. No nakonec jsem zjistil, že čtvrtá pojistka, která napájí palivovou pumpu byla sice nepropálená, ale výměnou za novou najednou sršení relátek skončilo. Prostě nebyla vypálená, ale už nevedla asi úplně proud tak, jak by měla. Sváděl jsem to na její stáří.

Tak se dostavila radost jak jsem na to přišel, že to už funguje. Už ji mám zase svini jednu italskou rád........Jenže..... pojistky jsou přece pojistky, že?.....

Dělal jsem v sobotu desmo servis. Vše proběhlo OK. A měl jsem už dlouhou dobu nachystaný palivový filtr, že jej jako preventivně někdy vyměním. Byl tam už roky od novoty No a když byla nádrž dole, tak si říkal, že to udělám právě teď. Vymontuji přírubu ven, běžná demontáž starého filtru za nový a najednou těsně před namontováním zpět do nádrže jsem si všimnul, že na jednom červeném drátku od palivového čerpadla je obnažená izolace. Jen tak slabě. A NAJEDNOU CELÁ STORY Z TOU POJISTKOU ZAPADLA DO SEBE. Na přiložené fotce to jde vidět.

Při neustálém šplouchání benzínu v nádrži při jízdě si červený drátek za ty roky proťukal svou izolaci o hranu palivového filtru (proto nešla třeba nastartovat ihned po vytlačení motorky ven, když šplouchalo v nádrži a drátek se dotýkal ukostřeného kovového palivového filtru), tím docházelo k mini-zkratům (v nádrži plné paliva , to samozřejmě přetěžovalo pojistku a sršely ty relátka. To oblbovalo jednotku a čerpadlo při jízdě.

Takže žádné relátka, žádné pojistky, ale lajdáctví italsko - českých inženýrů (pumpa je made in Czech Rep.). A stačilo to jen jinak stáhnou páskami, nebo jinak a lépe zabezpečit. KURVY JEDNY ITALSKÉ. Elektrické zkraty v nádrži plné benzínu........

Tak sorry za elaborát, ale kdybych neměnil preventivně palivový filtr v nádrži a nevšiml si toho, naivně bych si myslel, že to bylo starou pojistkou. A už by asi pak letěla ze skály.....Nebo já do nebe při explozi.

Tak třeba to někomu jednou pomůže.



už opraveno



ITALSKÉ STROJE JSOU KRÁSNÉ S CHARISMATEM, KTERÝ UMĚJÍ VYROBIT JEN ITALOVÉ. ALE JSOU TO TAKÉ JEN POLOTOVARY, KTERÉ SI MUSÍ ČLOVĚK UMĚT DOMA DOKOVAT K OBRAZU SVÉMU.

Naposledy editováno 22.06.2020 11:07:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.6.2020 v 11:05 | Nahoru | #2
Šuty> Ty brďo!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.6.2020 v 11:42 | Nahoru | #3
Šuty> no TWL to je k posrání. Ale uklidním tě podobnou story s elektrikou jsem zažíval u svého závodního člunu. Mimochodem programovatelné zapalování za ranec made in Germany. Několikrát poslané výrobci na reklamaci ........ no prostě asi za rok dva ,když už jsem koupil druhé a toto měl jen jako rezervu jsem naprosto zcela náhodou objevil přerušený drát uprostřed neporušené bužírky

Naposledy editováno 22.06.2020 11:43:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.6.2020 v 12:42 | Nahoru | #4

Šuty píše: Zdar,

tak jsem to konečně našel. I toto se může na italském křápu stát. (jsou to fakt v některých věcech odfláknuté stroje). Sice se mi to nechce vypisovat, ale tak asi by to mohlo v budoucnu někomu pomoct...

Jak asi někteří víte, na VDW jsem nedojel a skončil v půli cesty. Už minulý rok mi to někdy zablblo, jako že motor při jízdě chcípl, a když jsem zastavil, po chvilce zase šel nahodit. Zdálo se mi, že relátka pod sedlem nějak nenormálně srší při zapnutí klíčku. Pojistky byly před jízdou na VDW v pořádku, všechny byly po zimě vytaženy, kontakty prostříkány, prostě údržba.

Nicméně v pátek jsem to vytlačil ven, jakože start a nic. Po chvilce cca 2 min už šel motor nastartovat. Už jsem začal zuřit. Sundal jsem proto sedlo (kde jsou všechny relátka a pojistky) a klepl jemně prstem při nastartovaném motoru do pojistkové skříňky. Motor najednou chcípl. Sranda co?

Tak začalo hledání v kabelech. Neustálé zapínání klíčku a zkoušet. Jednou čerpadlo zabzučelo, jednou ne. No nakonec jsem zjistil, že čtvrtá pojistka, která napájí palivovou pumpu byla sice nepropálená, ale výměnou za novou najednou sršení relátek skončilo. Prostě nebyla vypálená, ale už nevedla asi úplně proud tak, jak by měla. Sváděl jsem to na její stáří.

Tak se dostavila radost jak jsem na to přišel, že to už funguje. Už ji mám zase svini jednu italskou rád........Jenže..... pojistky jsou přece pojistky, že?.....

Dělal jsem v sobotu desmo servis. Vše proběhlo OK. A měl jsem už dlouhou dobu nachystaný palivový filtr, že jej jako preventivně někdy vyměním. Byl tam už roky od novoty No a když byla nádrž dole, tak si říkal, že to udělám právě teď. Vymontuji přírubu ven, běžná demontáž starého filtru za nový a najednou těsně před namontováním zpět do nádrže jsem si všimnul, že na jednom červeném drátku od palivového čerpadla je obnažená izolace. Jen tak slabě. A NAJEDNOU CELÁ STORY Z TOU POJISTKOU ZAPADLA DO SEBE. Na přiložené fotce to jde vidět.

Při neustálém šplouchání benzínu v nádrži při jízdě si červený drátek za ty roky proťukal svou izolaci o hranu palivového filtru (proto nešla třeba nastartovat ihned po vytlačení motorky ven, když šplouchalo v nádrži a drátek se dotýkal ukostřeného kovového palivového filtru), tím docházelo k mini-zkratům (v nádrži plné paliva , to samozřejmě přetěžovalo pojistku a sršely ty relátka. To oblbovalo jednotku a čerpadlo při jízdě.

Takže žádné relátka, žádné pojistky, ale lajdáctví italsko - českých inženýrů (pumpa je made in Czech Rep.). A stačilo to jen jinak stáhnou páskami, nebo jinak a lépe zabezpečit. KURVY JEDNY ITALSKÉ. Elektrické zkraty v nádrži plné benzínu........

Tak sorry za elaborát, ale kdybych neměnil preventivně palivový filtr v nádrži a nevšiml si toho, naivně bych si myslel, že to bylo starou pojistkou. A už by asi pak letěla ze skály.....Nebo já do nebe při explozi.

Tak třeba to někomu jednou pomůže.



už opraveno



ITALSKÉ STROJE JSOU KRÁSNÉ S CHARISMATEM, KTERÝ UMĚJÍ VYROBIT JEN ITALOVÉ. ALE JSOU TO TAKÉ JEN POLOTOVARY, KTERÉ SI MUSÍ ČLOVĚK UMĚT DOMA DOKOVAT K OBRAZU SVÉMU.


Hezky napsáno, díky... A taky je fajn, že ti to neblaflo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist