globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 16:56 | Nahoru | #20341

Tomas_ píše: ... tak mi to pošli do PM s těma číslama





(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 18:01 | Nahoru | #20342

JollyJoker píše: oioi01> A vzadu na rozetě máš kolik zubů?



čéče zatím sem byl línej to počítat... Dokud nemusím měnit řetezovku, tak mě to nějak nezajímá ani... Ani vlastně nevím kolik má origo...

Jen vím, že minulý majitel mi říkal, že tam je o zůb mín... je možné, že i na rozetě... počkej skočím do garáže... tak jestli sem se nepřehlíd tak asi 43z, to je série, ne?
Na pastorek ti kašlu, ten rozdělávám až přes zimu....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 18:46 | Nahoru | #20343
no pokud motor cuka kolem 3-4tis tak se to pastorkem nevylepsi, jen pak pri stejny rychlosti treba 60kmh na stejnej kvalt vyjde 4-5tis kde uz to necuka, ale to podle me neni zadnej lek, to by me sralo dal, ze to dole nejede....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 19:15 | Nahoru | #20344
assassin> jako mě to necuká nějak extra... fakt citelně až tak pod 2tis/ot... ale to je skoro volnoběh a musíš jet na dvojku tak 20km/h...
jak říkám, nevím jak se chová série, a o kolik zubů to mám ted přesně, ale takhle mi to vyhovuje... možná bych byl i pro ještě víc do sily... 6ku totiž dávám až tak ve 105-110km/h... by mě zajímalo v kolika se dává na sérii

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 19:27 | Nahoru | #20345

oioi01 píše: assassin> jako mě to necuká nějak extra... fakt citelně až tak pod 2tis/ot... ale to je skoro volnoběh a musíš jet na dvojku tak 20km/h...
jak říkám, nevím jak se chová série, a o kolik zubů to mám ted přesně, ale takhle mi to vyhovuje... možná bych byl i pro ještě víc do sily... 6ku totiž dávám až tak ve 105-110km/h... by mě zajímalo v kolika se dává na sérii



jasny, ona ta ST4 taky necuka nejak citelne, jen ja jsem na to haklivej, na sportu bych to prekousnul,ale na cestaku by me to sralo, ona ta motorka asi neumi jet moc "na pohodu" proste ten motor brzdi nebo se zene dopredu - u 996 dobry, tady takovy rozpacity. urcite to pujde vylepsit - peclivym naladenim, ja si s tim na TL hral rok. jenze to je ono, ja potrebuju neco v cem nebudu mit tendenci se hrabat, chci jezdit nez dodelam tele
ale jeste je to furt ve hre...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:02 | Nahoru | #20346

GeorgePanek píše:





jj, to mi stačí.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:11 | Nahoru | #20347
assassin> tak já to mám asi i díky tomu, že to mám úplně sériové... filtr, výfuk...
mě sere hlavně to brzdění motoru.... desky 2 roky staré, mám furt jak nové, ale zadní guma má plošku už po 1500km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:16 | Nahoru | #20348
assassin> si kup boxer 11ku vstupni servis za 2-3litry a pak mula jak cyp a zmrda prikupis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:22 | Nahoru | #20349

Lazyfucker píše: assassin> si kup boxer 11ku vstupni servis za 2-3litry a pak mula jak cyp a zmrda prikupis



nad tim uz jsem taky badal... ale ja jsem takovej nakej vybiravej... potreboval bych HP2

Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:40 | Nahoru | #20350
Tohle je stejně peckovice největší, to má koule až na zem



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:43 | Nahoru | #20351
assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:48 | Nahoru | #20352
JollyJoker> To bude těma Bruntálskejma silnicema

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:49 | Nahoru | #20353

JollyJoker píše: assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...



spatny :( motory o kterych se pejou ody a funguji takhle? i uskakany TL funguje lip a VTR tuplem... pritom ti italove nejedou nejak zasadne vic :(

me to z brzdeni do tahu jde zcela plynule, ale i tak je to neprijemny kdyz se snazis jet rychle a najizdet do zatacky s motorem v tahu proste neumim...kdyz uz se snazim nekde zavodit tak si syticem (tzn u FI jen rucni plyn) nastavim volnobeh na 2-2,5tis rpm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 21:10 | Nahoru | #20354
assassin> já jsem celkem spokojený, po roce jsem se s motorkou sžil...
jak neumíš najíždět s motorem v tahu? To já právě jinak ani neumím... V náklonu přejít z režimu brzdění motorem do tahu, tak spadnu...

Proto mám asi na masecu takové špatné časy, páč jak všichni brzdí tak hluboku v zatáčce, prostě nechápu..... já brzdím už z půlky rovinky...

Naposledy editováno 01.09.2016 21:10:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 21:14 | Nahoru | #20355

oioi01 píše: assassin> já jsem celkem spokojený, po roce jsem se s motorkou sžil...
jak neumíš najíždět s motorem v tahu? To já právě jinak ani neumím... V náklonu přejít z režimu brzdění motorem do tahu, tak spadnu...

Proto mám asi na masecu takové špatné časy, páč jak všichni brzdí tak hluboku v zatáčce, prostě nechápu..... já brzdím už z půlky rovinky...



jo takhle, tak to ja taky brzdim v podstate az do apexu... proto me tak sere kdyz ten prechod neni plynulej

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 22:43 | Nahoru | #20356
assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 23:03 | Nahoru | #20357

spajazacatecnik píše: assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...



Jasny ze pustim brzdy o trochu driv a taky nejsem zadnej extra rychlik, mam spoustu zlozvyku z takovyho toho samodomo uceni na krapech typu jawa/cz...

Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 23:28 | Nahoru | #20358
Já teda kdesi v teorii četl,ze musíš mít všechno připraveny jeste nez začneš zatáčet,jinak si v hajzlu a když ne,tak jedeš pomalu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 05:00 | Nahoru | #20359

assassin píše: jo takhle, tak to ja taky brzdim v podstate az do apexu... proto me tak sere kdyz ten prechod neni plynulej



Ono to neni plynuly ani na 4-5 tis? Ja niz jezdim jen vracaky, ktery mi teda taky nejdou :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:17 | Nahoru | #20360
spajazacatecnik> Když dám okruhovky gumy,tak brzdím kdykoliv v náklonu. Jasně tedy, že citlivěji,než když jedu rovně. Nerovná to motorku,ani nemá tendenci jít do smyku.
To bych si na obyč gumách až tak netroufnul. Nesjem nějakej extra okruhový rider,ale v tomto alespoň gumy pomáhají,když to netrefím před zalomením,nebo když mi tam vlítne nějaký debil vnitřkem.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:20 | Nahoru | #20361
assassin> Tohle by Ti mohlo vyhovovat a máš to za rohem www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-999/ducati-999-1030363.html

Naposledy editováno 02.09.2016 07:21:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:25 | Nahoru | #20362
assassin> Mám 15:42 a neklid v plynové rukojeti a na cukání v rychlostech do 30-40km/h jsem si zvyknul. S více plynem a větší rychlosti funguje motorka pak už dobře.
A jestli podle tebe moto nejede,tak to nevím.
Kamarád,sběratel motorek řekl,že toto Tuono je nejneklidnější moto,co kdy měl,že jen tuším nějaké jeho TL bylo o trošku více neklidnější...(snad si to pamatuji dobře,že říkal TL)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:29 | Nahoru | #20363
JollyJoker> na jakou mapu ti to cuka?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:44 | Nahoru | #20364

spajazacatecnik píše: assassin> brzdit až do apexu je celkem vo držku. Když pak hned nedáš plyn tak může předek prostě upadnout, páč už je toho na něj moc. Já to vždycky těsně před zlomením pustím brzdy i kdybych jel dle pocitu moc. Vona se ta motorka pak stejně na mě tak podívá a povídá: "to se jako rychlejš bojíš?"...


Kdyz budes brzdit jen pred zatackou, bude to odchazet predni guma driv a bude mit plochu. Chce to zkouset poustet brzdy lehce do vinglu. S tvym pocitacem to pujde lehceji. Vahu prenest soucasne s polozenim masiny..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 07:50 | Nahoru | #20365
spajazacatecnik> Na mapu okresu Bruntál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 08:42 | Nahoru | #20366

assassin píše: nad tim uz jsem taky badal... ale ja jsem takovej nakej vybiravej... potreboval bych HP2



A co takhle VTR SP2?
Tvý požadavky určitě splňuje. Vzhledem neurazí, vrtat se v tom nemusíš, motor táhne už od 3000 a necuká a stříkačka vyladěná tak, že přechod po ubrání do plnýho plynu sametovej. Brzdy výborný.

A ještě je to navíc sportovní ikona z úspěšnou historií.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 08:45 | Nahoru | #20367
Fidouš.> jo, ale sehnat peknou SP1/SP2 je kumst... A kdyz uz se najde, tak za nesmyslne prachy...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 08:57 | Nahoru | #20368

Fidouš. píše: A co takhle VTR SP2?
Tvý požadavky určitě splňuje. Vzhledem neurazí, vrtat se v tom nemusíš, motor táhne už od 3000 a necuká a stříkačka vyladěná tak, že přechod po ubrání do plnýho plynu sametovej. Brzdy výborný.

A ještě je to navíc sportovní ikona z úspěšnou historií.



tohle všechno splňuje 998 a 999, včetně monsterů taky...a v novějším vydání...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 09:03 | Nahoru | #20369

Stev píše: Ono to neni plynuly ani na 4-5 tis? Ja niz jezdim jen vracaky, ktery mi teda taky nejdou :)



4-5 jo. Ono se neda rict, ze by to cukalo, nebo tak neco. V tom nevidim problem, to jen ze by me hned lákalo to doladit k dokonalosti...jeste porad nad tim premyslim...a nevim :)

Milovníci Italských krásek

2.9.2016 v 09:08 | Nahoru | #20370
Jollyjoker: neříkám ze nejede, nejede o moc vic nez Japonci a pritom to ma nectnosti ktery jim majitele odpustí a rikaj jim "charakter" :) v60 mi absolutne neseslo, motor mi prijde jak traktor az tak do 7 tis :) to je duc proti tomu zlata :)

Strakon: asi by me stvalo, ze to neni Sko :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist