kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
zelva0007 píše: MV agusta 920, 910, 989.
Jake jsou rozdily? Ktera je jaka?
Vi nekdo, profici?
920, nezabavna holota
910, lepsi a hezci design, nejaky nemoci, starsi design
989, predrazena, uz 1078 stoji min. Moc jich neni a v porovnani s 1078 ma horsi vybavu.
1090 zaklad nebo R, slusnej kroutak 112 Nm, slusny ceny, spolehlivejsi.. stejnej motor jako 1090 RR do roku 2013.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Oholená mrdka, neoholená mrdka, mrdka kterou nikdo nezná protože všichni kupovali 1090.
Ve finále by ale ta 920 mohla tak nějak lip fungovat,když na ni nic moc nevymejšeli
zmulin píše:
Ve finále by ale ta 920 mohla tak nějak lip fungovat,když na ni nic moc nevymejšeli
No právě že na ní nic nevymejšleli, takže má všechny průsery jako 910,akorát aušusový komponenty. Taková agusta junior, něco jako jsou teď sociální 800.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Souhlasím s tebou, život není o tom strávit ho v práci, jenže ty ses už pro společnost namakal dost, ale oni si radši zajdou pro dávky!
zelva0007 píše: MV agusta 920, 910, 989.
Jake jsou rozdily? Ktera je jaka?
Vi nekdo, profici?
Rozdíly přesně nevím,ale to co psal Petta je stručně řečeno.
910R jsem měl a patří na kvalitní asfalt někomu,kdo chce fakt tahat,pomalu to prostě neumí. Okruh by mohl být jejím druhým domovem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Behike56 píše: GeorgePanek> Tvl. ty máš názor stejně jako ty klucí opálený, co plavou k nám do Evropy na gumách vod traktoru! Tyhlety maníky vidinou fabriky taky zrovna nerozpláčeš...
Souhlasím s tebou, život není o tom strávit ho v práci, jenže ty ses už pro společnost namakal dost, ale oni si radši zajdou pro dávky!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Behike56>Tomu říkám narouboval svoje téma kdykoli na cokoli, asi příspěvovatel z novinky.cz ... Aber, wir schafen das!
Naposledy editováno 15.10.2019 06:43:14
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Behike56 píše: GeorgePanek> Tvl. ty máš názor stejně jako ty klucí opálený, co plavou k nám do Evropy na gumách vod traktoru! Tyhlety maníky vidinou fabriky taky zrovna nerozpláčeš...
Souhlasím s tebou, život není o tom strávit ho v práci, jenže ty ses už pro společnost namakal dost, ale oni si radši zajdou pro dávky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 15.10.2019 08:48:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Rozdily na hranach vzorku dela problem s reboundem obvykle... malo nebo moc
A jak poznám jestli málo nebo moc? Když s tim péruju na místě, vrací se tak akorát přiměřeně.
Když s tím péruješ na fleku, tak s tím pohupuješ, nebo se do toho pořádně opřeš a pak to necháš volně jít nahoru ? Jasně že to není 100% metoda, ale člověk co v tom má dobrej cit tak asi pozná dost.
zmulin píše: Twoe hoši já nevim jak speciálně nastavený ste ty Agáty měli,jako jo je to takový tuhý,ale dyk se na tom dá normálně jezdit i na pohodu.Jako ze je to potom nuda a člověka to nutí to při každý možnosti roztahovat je věc jiná,ale...
Ta moje Brutalka byla fakt taková nervózní. Když jsem jezdil na 1090RR,tak i ta byla kldinější a pohodlnější. Tuono V4 je oproti Agátě cestovní motorka
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Já vim,ze je v tom lepší jezdit,ale v jednom sem se svez Tak 8 let to bylo v krabici..
A jaky to bylo? Dyt se to vleze sotva na palec u nohy.