paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:51 | Nahoru | #57871
Parker1> ale pár takových zamrznutí tam měl

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:55 | Nahoru | #57872
strakon> kazdopadne jsou to taky magori

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:57 | Nahoru | #57873
Frenky...tak technicka prodlouzena na urade o 2 roky. Jsem rad ze nemusim technika na STK přesvědčovat ze mam arrow street legal

Naposledy editováno 12.06.2019 23:14:03

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:58 | Nahoru | #57874

strakon píše: Parker1> ale pár takových zamrznutí tam měl



Stane se, az se trochu vyjezdi bude dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 22:58 | Nahoru | #57875
Stev> Asi nechápu? Já si koupil Tuono, protože se mi moc líbí a jako naháč s V4 je pro mne to pravé. Jestli si někdo myslí, že to samé vidí v CB1000R,nebo v FZ1,tak je to jeho věc. Ale vůbec nemám potřebu svojí volbu někomu obhajovat, kromě sebe. Ale tady se to jmenuje milovníci italských krásek,tak to není mimo mísu
Kdybych to chtěl za každou cenu prosadit i u jiných, a vysvětlit jim jejich omyl,tak bych to psal do tématu milovníci japonských krásek....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:00 | Nahoru | #57876
JollyJoker> no vidis, tak co by se ti nelibilo na faktu ze by tuono mel kazdej druhej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:05 | Nahoru | #57877

Parker1 píše: Frenky...tak technicka prodlouzena na urade o 2 roky. Jsem rad ze nemusim technika na STK prevedcovat ze mam arrow steet legal



A máš?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:07 | Nahoru | #57878
Parker1> já to na Raptoru taky nechal prodloužit, když jsem převáděl Tuňáka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:13 | Nahoru | #57879
Stev> Ale já nechci blaho celého světa,ale jen svého kousku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:17 | Nahoru | #57880
FiZzeR> no jinak by mě to snad neprodloužili ne?

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:27 | Nahoru | #57881
Hae já nevim proč hanět Italy,ze nejedou.Treba 999,nebo 916?Suzuki fajn,letí to motorem.Zas je to ale takový nízký bachratý,vyžvejklý.Aspoň pohledově...Ze na 999 fouká?Twoe jak to? Si kup bublinu woe a uz to furt neopakuj,ale to pochybuju,když ti ten vnitřní žid zakazuje tomu dat i standartni potrebnej servis

A uz vubec nechápu touhu po RC8.Je to hnusný,fakt to nejede a ani za tim neni zadnej příběh,kterej by lákal pro ten pocit..

Kyvka věc názoru.Letmac se mi líbí,treba na Monsteru je určitě hezčí,nez ty jekly,ale občas je hezká i klasická.Z toho bych si hlavu nedělal.Asi tu nikdo ani nejezdi tak,ze by poznal rozdíl ..

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:29 | Nahoru | #57882
taky něco pro ty oranžový:)

dobrej nálet v 9:20

Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:37 | Nahoru | #57883
Chápu,ze pro motorky je určitě lepší jak to vyasfaltovali,ale stejne se radsi kouknu treba na tohle :

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:39 | Nahoru | #57884

Attim píše: Jo jsou i pěkný oboustranný kyvky - ale většinou na drahých motorkách. Třeba na RSV4 nebo Tuonu V4 by mi nevadila. Když ale vidím ty dva jekly, to bych blil...


Však píšu SBK kyvky...A už snad na žádným litru z obchodu nikde není jekl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:43 | Nahoru | #57885

Johnny83 píše: Mně přijde, že v sbk maj většinou kyvky ztužený spodem, což v sérii moc nejde kvůli katům. Kdysi to měla r1 a teď s katem až nová brambora rr. Jednostranka byla původně kvůli rychlejší výměně při endurance, což se ve výsledku podle mě snad ani nijak extra nepotvrdilo, ale ta estetická výhoda tam zjevně byla a na tu zákazníci ducati evidentně slyšej, takže bych řekl že to držej spíš kvůli nim...


SBK kyvky jsou úplně jiné, než v sérii. A rychlovýměnu máš i na oboustranné kyvce. Dneska vlastně výlučně a hlavně, protože endurance jezdí v naprosté většině japonské stroje a sem tam BMW. A pár výjimek (minimum).

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:47 | Nahoru | #57886

zmulin píše: Augusta byl ceskej herec treba woe.Ne motorka


Já tomu tak říkám, no...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 00:09 | Nahoru | #57887

BlackSabbath píše: SBK kyvky jsou úplně jiné, než v sérii. A rychlovýměnu máš i na oboustranné kyvce. Dneska vlastně výlučně a hlavně, protože endurance jezdí v naprosté většině japonské stroje a sem tam BMW. A pár výjimek (minimum).


Je jich malo a casto nedojedou. Videl jsem Aprilii, Ducati a tak pred 2 rokama jeli Bol d'or na F4 pred 2010. Taky nedojeli..
Tak s tim letmym ulozenim prisli uz v 1994, mozna, ze opravdu meli na endurance vyhodu. Treba ty oboustrannky v tech letech neumoznovaly tak rychlou vymenu?!

5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 00:27 | Nahoru | #57888
Zmulin: nemyslim si, ze bych ten servis nejak zasadne zanedbal, jde jen o výměnu remenu, podle mého nazoru jim nic neni, motorka stala celou dobu ve vytapene místnosti. A jestli ten řemen praskne a napada to do motoru, je to muj provar ... Kazdopadne zadnej z nedostatku co mi na devitkach vadi nemuze byt vyřešen servisem (olej jsem vymenil - ten “nejlepsi” motul). Jelikož jste na to precitliveli tak to uz nebudu pitvat, proste bych to ukončil tim, ze mi ta motorka nesedi.

Ad rc8r - design se mi libi, je z mého pohledu revoluční, minimalne stejne jako ten na devitkach. Kamarad ma SER a myslim, ze ten motor prevrtanej na 1200 lip nez duc jet musi ... no kazdopadne se budu snazit ji vymenit za penize, jen kdyby nekdo na výměnu přistoupil tak bych o tom uvažoval, ale myslim, ze nikdo takovej neexistuje

A u te kyvky nejde o to, jestli diky ni motorka funguje hur nebo jestli to poznám - jen se mi to technicke řešení nelibi. U ktm jsou to tlumice naprimo treba... nebo vidlice co maji v jedne noze jen tlumic pro kompresi a v druhe tlumic na rebound ... je toho vic ty motorky funguji, ale to ja moc neocenim, protoze neumim jezdit - takze mi zbývá jen ten technickej fetiš...

Je to neco jako lefty u cannondale - zkousel jsem několik jejich modelu a ano ta vidlice funguje super, je i lehká - Kazdopadne nemuzu rict, ze je to podle me super technicke reseni.

Naposledy editováno 13.06.2019 00:32:24

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 06:56 | Nahoru | #57889
assassin> toz to nech u sebe chvilku kvasit ja to pak od Tebe za treba 8petek veznu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:14 | Nahoru | #57890
petta> tos teda myslel tohle, tu Pani 959 s předkem z V4 a letmáčem? to už by stálo za hřích, jen ještě ať nechaj koncovky pod motorem

https://www.google.c...mgrc=pLrMtAzqT2gqjM:

Naposledy editováno 13.06.2019 07:15:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:16 | Nahoru | #57891
assassin> Víš co,mě přijde divný,když všude čtu jak sou devitky úzký a ovladatelný,ze napíšeš jak to ovladatelný neni.Mozna lip nastavit podvozek,nebo mu jen víc věřit?Nevim.Foukani vyřeší plexi za dvojku.Ok,mohli tam dat vyšší,ale to by nebylo na krame tak hezky

Tak když už to takhle prevrtaj ,tak by to jet mohlo.Design je subjektivní,to bych nechal bejt.

Schovej ji Lejzymu,já bych chtěl černou,nebo červenou

Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:21 | Nahoru | #57892
Zdravím pánové,
nějak se mi podařilo vložit 2 stejný příspěvky a tento mi nejde smaznout,tak sorry jako.

Naposledy editováno 13.06.2019 07:34:24

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:28 | Nahoru | #57893
Zdravím pánové,
zajímá mě vaše zkušenost s pirellkama diablo supercorsa.Dost mě zaráží,že přední guma má najeto 2700 km a už je sjetá na značkách a zadek je ještě v pohodě,ten 1000 km ještě dá. Nikdy se mi ještě nestalo,aby předek mizel tak rychle. Guma není nijak oskákaná, a je ježděna svižně,ale pouze po cestě. Myslíte,že na to může mít zásadní vliv nastavení APRC nebo podvozku,ten je v sérii.Ty gumy mám i na 999 a tam předek výdrží o 50% dyl než zadek. Jo a jedná se o RSV4.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:43 | Nahoru | #57894
antipepek> pošli foto pneu, to řekne víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:53 | Nahoru | #57895
zmulin> Jo, to je divný, lámoš si koupil ty devítky v eRku a hrozně si pochvaluje, jak se mu na tom jezdí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:54 | Nahoru | #57896

Johnny83 píše: petta> tos teda myslel tohle, tu Pani 959 s předkem z V4 a letmáčem? to už by stálo za hřích, jen ještě ať nechaj koncovky pod motorem

https://www.google.c...MtAzqT2gqjM: [/quote]

Bude to model euro5, bojim se, ze se pod motor nevejdou. Pod motorem bude obrovskej kat a podle fotek budou laufy nahoru..

Naposledy editováno 13.06.2019 07:56:26

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:55 | Nahoru | #57897
.

Naposledy editováno 13.06.2019 07:56:07

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 07:57 | Nahoru | #57898
Petta> no, ten nádor pod motorem je brutální

Naposledy editováno 13.06.2019 07:57:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 08:15 | Nahoru | #57899
zmulin> o devitkach se vzdycky psalo ze to je superstabilni podvozek kterej musis premluvit do zatacky ale pak ji prolitnes ve velky rychlosti. Driv se tomu rikalo podvozek hlavne na okruh, dneska se tomu rika spatnej podvozek, se kterym zadnej vyrobce sportovni motorky uz nemuze vylezt na trh.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.6.2019 v 08:32 | Nahoru | #57900
Stev> Superbajk Ducati a ovladatelná motorka, od kdy jako ? Možná až od Panigale se to trochu zlepšilo, ale ono na tom není nic špatnýho. Někomu se líp řídí stabilní, v zatáčkách rychlá motorka na kterou musí tlačit, někdo chce tu ovladatelnou co zatočí a reaguje na sebemenší podnět. Ideální by byl ten mix ovladatelnosti bez ztráty té "stability"...což se dneska některým výrobcům i celkem nejspíš daří
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist