kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nic víc.
drippera píše: S tím lepením, ještě. Možný to je. Já jenom tlumočil zkušenosti. Když jsme lepili proužek na Speed Tripla. Když jsem lepil proužky na kola. Když nám dávali nějaké fólie na auta, vždycky to dělal pod vodou a s vytlačováním té vody. Polepy drží do dnes a vše je na 100% v cajku. Něco se na sucho nalepit určitě dá. Já to ale většinou viděl všechno lepit na tu jarovou vodu se stěrkou. Čerpám z MOTOLEPO.CZ
Nic víc.
Profi auto polepy se dělají fakt na sucho, je to úplně jiný materiál nez klasický polepy. Dá se s tím mnohem více pracovat, tvarovat a tak
Ale taky cena je úplně jiná než u běžných fólií pro reklamu, napisy apod.
A velkoformátový polepy sem viděl dělat aj na sucho,aj na mokro.To asi taky závisí od podkladu,materiálu a polepovanýho tvaru.Nevim a je mi to vlastně fuk...
Pak tu byli ještě takový profíci,co polepovali Škodovky do barev O2 a vypadalo to i docela hezky....škoda jen,že to pak šlo často dolu i s lakem
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: tak dalsi otazka,ma vliv spatna vule ventilu na vykon motoru a tim padem mensi max rychlost..resim porad skutr nejede tak jak jel driv karburatorem to neni..pak me jeste napadl remen a valecky..pak nevim..danke
Nejčastější důvod sjeté válečky, nebo 'unavená' kontrastní pružina - nevím kdy jsi měnil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Nejčastější důvod sjeté válečky, nebo 'unavená' kontrastní pružina - nevím kdy jsi měnil...
prave ze uz to je dyl,nejdrive jsem myslel ze karburator ale tim to neni tak jdu bod po bode..tak premyslim cim zacit..zkusim ty valecky a tu pruzinu a rovnou i remen.. diky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.01.2018 20:11:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: GeorgePanek> Když jsem měl skůtra a byl na scooterforu, tak se pokles výkonu vždycky v první řadě řešil tímhle. Kor jestli už je to déle co jsi je měnil. Pak teprve hledat dál .
tak valecky jsem nasel 16*13 10 g ale nemuzu najit jakou tu kontrastni pruzinu..nebo to je stejne u kazdeho skutru1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.01.2018 21:03:44
Frennky píše: GeorgePanek> Jsou barevně odlišený podle tvrdosti...a musíš to správně zkombinovat s těma válečkama. Důležitý je vnitřní průměr. Zkus ještě pohledat tady http://www.skutrfor...a+scv+lead [/quote]ok diky,asi to rozeberu a zjistim co tam je a koupim to same
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: když jde variátor do háje poznáš i třeba na rozjezdech.Jakoby se nic neděje a v určitý poloze to najednou zabere.Nic plynulýho
prijde mi ze to ani nijak necuka2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nebo uplne jinak, jeste jsem do toho nelez, jen chlapci v motoxn prede mnou...
Diky
E: monster 1000
Naposledy editováno 07.01.2018 13:47:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co startérem?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Ivos> kdepak, je to Honda...
prave ze honda je spolehliva,a muj skutr uz ma narok na nejakou tu rymicku jeste 1500 km a ma najeto 50 tis km z toho tak tretina v zime v soli a ve snehu...