paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2018 v 19:19 | Nahoru | #1
tak dalsi otazka,ma vliv spatna vule ventilu na vykon motoru a tim padem mensi max rychlost..resim porad skutr nejede tak jak jel driv karburatorem to neni..pak me jeste napadl remen a valecky..pak nevim..danke

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2018 v 19:41 | Nahoru | #2
GeorgePanek> to by to muselo bejt rozhozený fakt moc.... Spíš se mění starty, možná volnoběh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2018 v 19:48 | Nahoru | #3

GeorgePanek píše: tak dalsi otazka,ma vliv spatna vule ventilu na vykon motoru a tim padem mensi max rychlost..resim porad skutr nejede tak jak jel driv karburatorem to neni..pak me jeste napadl remen a valecky..pak nevim..danke



Nejčastější důvod sjeté válečky, nebo 'unavená' kontrastní pružina - nevím kdy jsi měnil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist