kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Na lehoučkou sport-moto, sedlanou permanentně jen sólo určitě ST
JollyJoker píše: Rubi> Ono jde nejen o to,jak a kde jezdíš, ale kolik váží moto a kolik ty. Angel ST (mám) budou fungovat téměř hned od vyjetí a vydrží to s přehledem i divočení na cestě. Na okruhu půjdou po dvou ostrých kolech do kytek,ale to se tě asi netýká. GT jsou na těžké cesťáky,to bych na tvojí moto nerval,asi bys jí měla na moto 10let . Dunlop Sportsmart budou, ale asi vhodnější,tedy pokud nejezdíš dlouhé přesuny po dálnici,to si na nich vyjedeš plošku (měl jsem je a byly super).
Tak nějak jsem si to myslela,já i s motkou máme tak 220kg což je jak jiný naháč bez řidiče,po dálnicích nejezdím a km nájezd je mi jedno,prostě jim potřebuji věřit.Dunlopy/Elitte3/ mám na čoprovi a jsou perfektní za každého počasí/i v +7st/ i situace.Tak nějak hledám spolehlivost i na to tintítko.
t-freedom-já vám dám Litvínov...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pirelli Angel GT 190/50 R17 73W moto pneu cestovní
Pirelli Angel GT 190/50 R17 73W
PIRELLI ANGEL GT je nová sportovně-cestovní pneumatika, při jejíž výrobě bylo použito nejnovějších technologií i směsí. Toto obutí má jezdcům poskytnout maximální přilnavost na suché i mokré vozovce, za horka i chladu a má excelentní kilometrový průběh. Je určena jak pro těžké, vysoce výkonné supertouery typu FJR1300, K1200RS, tak pro široké spektrum lehčích cestovních motocyklů. ANGEL GT vyniká skvělým feedbackem a citlivostí, přesností řízení a dlouhou životností.
Naposledy editováno 18.06.2015 19:31:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dejf.> ...chtěl jsem taky napsat něco ve smyslu že by Rubi mohli v Litvínově nechat roztavit starý puky, co už v lize nepoužívaj a nechat z toho někde "slejt" pěknej profil Diablo Rosso ... ale nebyl jsem tak odvážný jak ty
Rubi, nepotřebuješ "lepiivky" jak tu rádi poptávají borci na nanucích, co jsou jejich první mašiny, ale "maj mozek v hlavě."
Potřebuješ cestovně- sportovní gumu ...nebo možná ten sport smart 2 ... na Rosso II máš při tvý jízdě, natož ještě v dešti větší šanci že ti to ustřelí než na těch "tvrdších" ...protože můžeš bejt na hranici teploty ...a na vodu to opravdu moc není...
on ten sportsmart2 ma trochu zakernej predni profil, rozumej nema hranu a v urcitym naklonu ti dost "spadne" motorka. Ale, kdyz si zvyknes, je to labuzo. Nicmene nechapu tenhle "rejsink" profil u gum tyhle kategorie. Nebo takhle, ta guma neni spicata, je spis tupejsi s necekanym spadem do nekonecna . No proste lepsi budou urcite ty roadsmarty/angely apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dark-demon píše: A když to ještě srovnáš s Triplem? Asi bude podle tebe Tripl nejelpší, když ho máš doma Ale porovnej to nějak
Protoze to Touno je fakt nádhera, k tomu bych jednou rád dospěl
Mno to tuono jsem mel jen chvilku, v podstate me zajimal jen motor, takze na nejaky velky porovnani nemam data, nicmene motorove je tuono o kus dal, resp. vys - ma o 35k vic a je to kurva znat. Ten motor se nekde kolem 8tis sebere a zacne to fakt jet, do te doby je to takovy normalni, coz chapej jako ne ze to dole nejede, ale ruce to netrha. Nahore to je peklo, na kazdym vyjezdu z vinglu blikala kontrola trakce...Zakladni ovladatelnost tj. jak to musis nutit do zatacky je srovnatelna, mozna tunak o trochu lepsi, ale musel bych ho mit v ruce dyl na lepsi srovnání. Jinak ja si nemyslim, ze Tripl je nejlepsi, ale chtel jsem ho, vyhovuje mi charakter motoru a myslim, ze mi na silnici tuono neujede. Mam ho v Rku a srovnatelny Tuono Factory je proste o kilo drazsi a to uz bych nedal.
t_freedom píše: Rubi>
Jo...a 9tkm... na Rosso II ? ...já fakt nevím jak to děláte... mohl byste mě někdo vzít na vyjížďku a naučit mě to?
To fakt nechapu, zazila uz ta agusta vic jak 1/4 plynu ? Chapu, ze to je i o hmotnosti, ale na supersport gume jsem nikdy nedal vic jak 5tkm. Ted mam supercorsy a pocitam 3500 a konecna. Ale hlasim se na kurzy setreni pneu taky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Každopádně Angel GT je skvělá guma. Do 80% náklonu hravě ovladatelná. Pak se trochu brání. Ale je to cestovní guma, tak je to asi správně. Tlaky jsem jezdil dle knížky 2.6 a 2.8 vzadu.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše:
...a to mě by se líbil celej tenhle systém od Zardu, jinak nerez i titan Zardy třeba u Sport 1000 maj úžasnej dunivej zvuk...
mně teda tyhle ne, ty svody se mně tady nelíbí. Jinak se mně výfuk takhle nahoře taky líbí více, ale dost jde teplo i z těch dole a tohle si myslím že je skoro nepoužitelný na běžný jezdění. Navíc občas jedu kousek i ve dvou a nebo delší cesty, a to kurtuju různě zavazadla