kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tak ti mi vám po tom Radegastu není zrovinka dvakrát dobře No nic, jdem to zkusit přepít
čoveče nám po plzínce nic není jo osvědčená kvalita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.06.2020 13:35:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dewwil> piču, já zvracel asi dvakrát v životě a ani jednou po pivu, jednou po křupkách a jednou po třešních( z balkónu)
no nesmíš ty třešně a křupky zapíjet pivem e: a nelézt po balkonech, když ti výšky nedělají dobře....Naposledy editováno 21.06.2020 15:32:55
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tady , kdyby se nekdo chtel hrabat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: No, radeji nekdy poridim tele...
tady , kdyby se nekdo chtel hrabat...
Hlavně ty KARBCE si nech udělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Hlavně ty KARBCE si nech udělat
nejsem žádnej znalec ,ale tohle už by mělo mít vstřikování ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ducati/test-ducati-streetfighter-v4-s-motogp-na-kazdy-den-43777.html
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tak jsem to konečně našel. I toto se může na italském křápu stát. (jsou to fakt v některých věcech odfláknuté stroje). Sice se mi to nechce vypisovat, ale tak asi by to mohlo v budoucnu někomu pomoct...
Jak asi někteří víte, na VDW jsem nedojel a skončil v půli cesty. Už minulý rok mi to někdy zablblo, jako že motor při jízdě chcípl, a když jsem zastavil, po chvilce zase šel nahodit. Zdálo se mi, že relátka pod sedlem nějak nenormálně srší při zapnutí klíčku. Pojistky byly před jízdou na VDW v pořádku, všechny byly po zimě vytaženy, kontakty prostříkány, prostě údržba.
Nicméně v pátek jsem to vytlačil ven, jakože start a nic. Po chvilce cca 2 min už šel motor nastartovat. Už jsem začal zuřit. Sundal jsem proto sedlo (kde jsou všechny relátka a pojistky) a klepl jemně prstem při nastartovaném motoru do pojistkové skříňky. Motor najednou chcípl. Sranda co?
Tak začalo hledání v kabelech. Neustálé zapínání klíčku a zkoušet. Jednou čerpadlo zabzučelo, jednou ne. No nakonec jsem zjistil, že čtvrtá pojistka, která napájí palivovou pumpu byla sice nepropálená, ale výměnou za novou najednou sršení relátek skončilo. Prostě nebyla vypálená, ale už nevedla asi úplně proud tak, jak by měla. Sváděl jsem to na její stáří.
Tak se dostavila radost jak jsem na to přišel, že to už funguje. Už ji mám zase svini jednu italskou rád........Jenže..... pojistky jsou přece pojistky, že?.....
Dělal jsem v sobotu desmo servis. Vše proběhlo OK. A měl jsem už dlouhou dobu nachystaný palivový filtr, že jej jako preventivně někdy vyměním. Byl tam už roky od novoty No a když byla nádrž dole, tak si říkal, že to udělám právě teď. Vymontuji přírubu ven, běžná demontáž starého filtru za nový a najednou těsně před namontováním zpět do nádrže jsem si všimnul, že na jednom červeném drátku od palivového čerpadla je obnažená izolace. Jen tak slabě. A NAJEDNOU CELÁ STORY Z TOU POJISTKOU ZAPADLA DO SEBE. Na přiložené fotce to jde vidět.
Při neustálém šplouchání benzínu v nádrži při jízdě si červený drátek za ty roky proťukal svou izolaci o hranu palivového filtru (proto nešla třeba nastartovat ihned po vytlačení motorky ven, když šplouchalo v nádrži a drátek se dotýkal ukostřeného kovového palivového filtru), tím docházelo k mini-zkratům (v nádrži plné paliva , to samozřejmě přetěžovalo pojistku a sršely ty relátka. To oblbovalo jednotku a čerpadlo při jízdě.
Takže žádné relátka, žádné pojistky, ale lajdáctví italsko - českých inženýrů (pumpa je made in Czech Rep.). A stačilo to jen jinak stáhnou páskami, nebo jinak a lépe zabezpečit. KURVY JEDNY ITALSKÉ. Elektrické zkraty v nádrži plné benzínu........
Tak sorry za elaborát, ale kdybych neměnil preventivně palivový filtr v nádrži a nevšiml si toho, naivně bych si myslel, že to bylo starou pojistkou. A už by asi pak letěla ze skály.....Nebo já do nebe při explozi.
Tak třeba to někomu jednou pomůže.
už opraveno
ITALSKÉ STROJE JSOU KRÁSNÉ S CHARISMATEM, KTERÝ UMĚJÍ VYROBIT JEN ITALOVÉ. ALE JSOU TO TAKÉ JEN POLOTOVARY, KTERÉ SI MUSÍ ČLOVĚK UMĚT DOMA DOKOVAT K OBRAZU SVÉMU.
Naposledy editováno 22.06.2020 11:07:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jedna rada, neposiluj pojistky a relátka za větší......Víš jak to bylo s těma vypálenýma sirkama, co si je dával týpek zpět do krabičky.....V tomhle neexperimentuj.
cibus píše: Tak pojďme hoši do nich, ať jsou ty staré dvouválcové keply brzy za polovic.
www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ducati/test-ducati-streetfighter-v4-s-motogp-na-kazdy-den-43777.html
Kurňa půlka z půlky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše:
neco na koukani
Krom té červené jako guuuuuud
Naposledy editováno 22.06.2020 11:43:29