globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Filtry KN - test Světa motorů
9.6.2015 v 06:40
Ahoj!
Po dlouhý době jsem doma sáhl po časopisu Svět motorů, kde ráčkující mechanik z pořadu Autosalon testuje vzduchové filtry.
Překvapilo mě, jak si v testu stojí filtry značky KN.
Nejvíce mě zaujala věta, že bavlněný filtr KN se třikrát dříve zanese a propustí 16x více nečistot, než papírový filtr. Podle mě, je tam ten filtr od toho, aby se zanesl a nějak mi nesouhlasí ty jeho počty.
Co si o tom a o filtrech KN myslíte vy?







1 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů

9.6.2015 v 07:18 | Nahoru | #1
No ve své podstatě má autor článku pravdu... Kdo kdy rozebíral motor, který dlouhodobě jezdil s K&N filtrem tak si všimnul určitě zrcátek na pístech... A hlavně K&Nko má být řádně zasraný, bo čím víc sajrajtu na něm je tím víc se zlepšují jeho filtrační schopnosti, ale zas snižuje propustnost luftu, ale furt ji má lepší než zasranej papírák, ten kdo čistí K&Nko 2x-3x do sezony spíš tomu motoru škodí než pomáhá, stačí se po vyčistění kouknout skrz K&N filtr proti světlu a budete koukat na dírky, kterýma projde pomalu špendlík... Takže čistit tak jednou za rok nebo cca 15-20tkm nebo dle toho kdo kde jezdí... Já už bych šel spíše do nějakého filtru z molitanu třeba Pippercross atd... Nyní jezdím obyč papírák...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů

9.6.2015 v 11:16 | Nahoru | #2

dewwil píše: No ve své podstatě má autor článku pravdu... Kdo kdy rozebíral motor, který dlouhodobě jezdil s K&N filtrem tak si všimnul určitě zrcátek na pístech... A hlavně K&Nko má být řádně zasraný, bo čím víc sajrajtu na něm je tím víc se zlepšují jeho filtrační schopnosti, ale zas snižuje propustnost luftu, ale furt ji má lepší než zasranej papírák, ten kdo čistí K&Nko 2x-3x do sezony spíš tomu motoru škodí než pomáhá, stačí se po vyčistění kouknout skrz K&N filtr proti světlu a budete koukat na dírky, kterýma projde pomalu špendlík... Takže čistit tak jednou za rok nebo cca 15-20tkm nebo dle toho kdo kde jezdí... Já už bych šel spíše do nějakého filtru z molitanu třeba Pippercross atd... Nyní jezdím obyč papírák...

K&N (asi i jini vyrobci bavlnenych filtru) pouziva ruzne druhy filtracniho materialu co do hustoty i tloustky. Skrz filtry do origo airboxu, prodavane jako nahrada puvodniho filtru neni videt ani kdyz je vyperes. To si nemyslim, to vim - mam jich dost v dost motorkach i autech. Pokud nekdo laboruje s vykonem, pouzijhe kosiky - ale tam asi o vydrz motoru moc nejde, ne? A i na ne, pokud se pouzivaji v extra prasnem prostredi se daji koupit (a vyrobce je doporucuje) molitanove navleky, jako predfiltr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.
Ztráta klíče Aprilia rsv 1000 R Aprilia RSV 1000 R DeHi 3 20.5.2023 v 16:11 DeHi
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... Michal.R6 4 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6


TOPlist