globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
 
26.8.2007 v 21:50
Zdravim neví někdo jak zvýšit víkon u 350/640-1 má v pappírech 17Kw tak bych chtěl něco přidat třeba na 21Kw. Je tam bezkontakt zapalování. Jestli se to dá karburátorem? Hm? :P
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

26.8.2007 v 21:54 | Nahoru | #1
http://www.kompletan...to.cz/t_produkty.htm

na úpravy se zeptej na www.jawamania.info , jeník tam má odlehčenou kliku, ten kit na 27HP taky někdo bude mít.

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

26.8.2007 v 22:23 | Nahoru | #2
bukowski634>čau, přírubu tam 2 karbece tam mají, ale kde seženu karburátor?

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 00:50 | Nahoru | #3
no tak z těch možnejch úprav sis vybral zrovna tu nejblbější..zkus jinou :lol: :lol:
co se bavili na manii, tak dva karbece jsou tak trochu pro zlost..
jinak druhej karbec na burze v inzerci :D

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 01:03 | Nahoru | #4
bukowski634> Proč myslíě že 2 karbece není dobré? Žere víc?

2 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 07:29 | Nahoru | #5
snack: kvůli složitýmu seřízení a synchronizaci karburátorů

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 09:33 | Nahoru | #6
pech.>Mno to je taky fakt, a jakou jinou variantu navrhuješ? :D

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 09:36 | Nahoru | #7
začal bych tím,že bych si dal bezkontakt, jestli máš kladívka. a nejvíc znát bude asi ten kit 27HP, co na zvýšenej výkon ostatní součástky v motoru a spojka, nemám tucha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 12:16 | Nahoru | #8
bukowski634> Už mám bezkontakt a ladáčky, mno a ten kit se mi moc nechce pač už prý nikdy nejde udělat výbrus je to maximální rozšíření :mad:

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 12:24 | Nahoru | #9
snack1>Ale na druhou stranu, na 350/640 sezenes valce za hubicku, takze se vejdes do 1000Kc za par jetych a ze jsou jety ti nevadi, protoze jim zas nechas udelat max. vybrus ne? ;)

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 12:42 | Nahoru | #10
snack1>Pro zvyšování výkonu je dobrý použít odlehčenou kliku. Hodně u dvoutaktu udělá dvoukomorový výfuk. Kdyby jsi se přes zimu opravdu nudil. dá se Jawa předělat na klapkové sání. Pak by ty výfuky měli ještě větší opodstatnění. S klapkama jde udělat i zadní třetí přefuk (líp to plní) a pomůže i lehce rozšířit výfukový kanál. A pak to celý doladit, natryskovat karbec a pod. To je pro začátek snad dostačující..

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 12:48 | Nahoru | #11
Hoď tam motor z Hayabusy. :D *yes* :D :thmubup: :thmubup: :thmubup:

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 12:55 | Nahoru | #12
Zvysovani vykonu u jawy a kupovani kitu je dle meho nazoru blbost. Taky jsem o tom kdysi premyslel, ale pak jsem radsi penize dal bokem ke sporeni na jinou motorku a udelal jsem dobre. Nasetri a kup si neco vetsiho.
Do Jawy takhle nasypes dost penez, sezere to hodin prace a jeste se to bude treba srat - a to jen kvuli tomu, ze si polepsis o par koni, ktery bys napocital na prstech jedny ruky.

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 14:17 | Nahoru | #13
snack1> snack1 ... Tom Kasalicky - TK Moto: http://www.kompleta...to.cz/t_produkty.htm

Asi tak jediny fachman, co se upravou motoru jaw seriozne zabyva. Upravy motoru a vyfukoveho systemu u 2T stroju neni prdel a na kolene se do da tak maximale dojebat. Ovsem profi dily zase neco stoji. Pak si musis sam spocitat, jestli do toho ty prachy chces vrazit (pokud je mas) nebo ne. Tom ma sice trochu chaoticky web, ale motorar je spickovy vcetne pristoju a vybaveni.

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 14:19 | Nahoru | #14
já bych ho zvýšil... zvíšit je prasácky :)

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 17:16 | Nahoru | #15
vykasli se na to!!

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 18:14 | Nahoru | #16
sniž palice

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 22:02 | Nahoru | #17
snack1>já bych výkon nzvyšoval,tyhle motory na to nejsou stavěný raději si ukládej penízky do kasičky a pak si kup něco pořádného,protože veškeré zvyšování výkonu jde na úkor životnosti motoru

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

27.8.2007 v 22:53 | Nahoru | #18
pevann>Keci

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 08:37 | Nahoru | #19
Urvanej>Kecy

Dej priklad nejakeho zvyseni vykonu bez vlivu na zivotnost nekterych casti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 08:41 | Nahoru | #20
snack1> Tákže, doporučuju tkmoto.cz 27k je výkon, kterej ještě nemá vliv na životnost. Na kliku se nesahá, vyleští a slícují se kanály, motor se převrtá na 380ccm, karburátor se jenom odladí. Hodně udělají dobrý svíčky a olej. www.volny.cz/jawaweb/540.html

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 08:42 | Nahoru | #21
pevann>kecy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 09:19 | Nahoru | #22
Jawaweb>>
Kanály se neleští *no*
Převrtat- to jo, to má alespoň význam. Kdyby jsi viděl nějakej racingovej válec, leštěnýho tam není vůbec nic. Naopak. Kdyby byly kanály vyleštěný, je lepší je lehce opískovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 09:36 | Nahoru | #23
alesmoto> No já jsem je vyleštěný měl pro lepší proudění směsi a zeptej se kohokoliv, že tohle se jawám prostě dělá. JInak 27k naměřeno na brzdě. Dostanou z toho i 30, ale GO tě čeká za pár tisícovek. Jinak vedleš účinek je zvýšení krouťáku, který je dle mě lepší než ten výkon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 09:42 | Nahoru | #24
Jawaweb>Leštit fakt néééé. Je to přežitek z dob už naštěstí dávno minulých. Upravil jsem už hodně dvoutaktních válců a nikdy tam nic neleštím a fungujou většinou hodně dobře.
Jestli bude někdy čas, můžu i vysvětlit, proč neleštit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 09:51 | Nahoru | #25
alesmoto> No docela by mě to zajímalo, pan Kasalický z TK to dělá, takže sem s tim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 14:27 | Nahoru | #26
Jawaweb>Je to jednoduchý. Leštění způsobuje opačnej efekt, než o co se snaží karburátor - rozprášit směs. Na leštěném povrchu kanálů ulpívá benzín a leze po stěně strháván proudem vzduchu směrem do válce. Jakmile se na hraně přefuku nashromáždí dostatečné množství, utrhne se benzínová kapka do válce, kde se nedokáže spálit a způsobuje až i vynechávky a nepravidelný chod motoru.
Daleko víc pomůže zvětšit průřez kanálu. Není to ale jen tak jednoduchý. Musí se při tom zachovat určité úhlování, tvar a velikost vyústění do válce.
Jenže dvoutakt chce řešit kompletně. Když se povede motor víc nakrmit, musí se tomu přizpůsobit nejen karburátor, ale i výfuk, včetně výfukového kanálu.

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 14:30 | Nahoru | #27
alesmoto> No tak na 640 jsem měl dvoukomory a laděné koncovky, ale s tím leštěním ej to zajímavý. Na druhou stranu proč to sakra dělaj všichni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 14:35 | Nahoru | #28
Vsichni to mozna delaj pro to, ze se snizenim turbolenci podari vice naplnit spalovaci prostor, bohuzel uz jim unika informace ze sice vice, ale mene kvalitne.
Osobne nemam zkusenosti, ale vysvetleni Alesmoto se mi zda pomerne rozumne.

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.8.2007 v 14:47 | Nahoru | #29
jarous350> No každopádně s vyleštěnejma kanálama to jelo líp než origo

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

29.8.2007 v 19:34 | Nahoru | #30
snack1>
Takže za 1 - k tomu leštění: snažil jsem se o to na jawě přes zimu, docela se povedlo, i když zrovna úplně vyleštěný ty kanály nejsou-spíš bych řekl zahlazený. Efekt- přidalo mně to odhadem tak 200 otáček, jinak rozdíl skoro neznatelnej

a za 2 - s tím zvyšováním výkonu-řekl bych, že to nemá moc cenu valit do toho prachy, ale to je tvůj boj. Jenom seřiď pořádně motor. Asi 2 až 3 koně by mělo přidat vyhození clonky mezi karbecem a přírubou (do karbecu má pak jít menší hlavní tryska- 92 až 95). Některý typy měly výkon 19 kw a údajně je to jenom hlavama-tzn. sehnat ty hlavy, nebo origo trochu sundat níž.
Jinak doporučuju sundat válce a pořádně slícovat všechny kanálky (z výroby jsou někde i víc než milimetrový přesahy-tohle mně přidalo odhadem asi 500 otáček a ten motor má pak radši otáčky)

Přeju hodně úspěchů
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist