pročítám fóra o ZX12R a dost často se dočítám, jak všude doporučují 17ti zubový pastorek vepředu místo seriové 18ky.
Top speed se pak pohybuje okolo 300. Víc člověk v provozu stejně nevyužije. Všude píšou že rozdíl je tam markantní. Já nechal namontovat svody+výfuk, K&N a nechal ji odladit a zatím s výkonem spokojenost ... ale proč ji časem neoživit ještě lehce?
Jaké máte zkušenosti s ježděním menšího pastorku v běžným provozu? (řekněme o 1 zub)
jak rozdílná je "živost" motorky?
jak moc jde poznat spotřeba paliva, případně pneu? - aby mě to nesežralo i s botama při každodením ježdění
Naposledy editováno 03.06.2015 07:58:06
1 reakcí na tento příspěvek menší pastorek na klasický ježdění?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší pastorek na klasický ježdění?
Naposledy editováno 03.06.2015 08:19:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší pastorek na klasický ježdění?
Určitě si nemyslím, že by tě to potom finančně sežralo
E: Tak přesně naopak, než jsem to napsal. Psané platí pro zvětšení kolečka
Naposledy editováno 03.06.2015 08:44:59
Naposledy editováno 03.06.2015 08:40:59
škubatůra v nízkých otáčkách je pryč... maximálka šla asi o 30km/h míň ... (je moc zajímavý že já píšu všude "no a ty rychlosti přes 200km/h se stejně běžně nevyužívaj " ... ty to máš přes 300km/h ...což osobně moc nechápu ) ... ale další sadu dám asi už jen o zub ...
...no hlavně přežij
Naposledy editováno 03.06.2015 08:58:32
1 reakcí na tento příspěvek menší pastorek na klasický ježdění?
4 reakcí na tento příspěvek menší pastorek na klasický ježdění?
carlos38 píše: Jednak si myslim, že jeden zub nejni znát, takže bych měnil o dva. A za druhý nejni dobrý mít zároveň na pastorku i rozetě sudý/lichý počet zubů. Čep řetězu se pak potkává pořád ve stejný mezeře rozety/pastorku a celá řetězovka jde dřív do kopru. Takže doporučuju na jednom kole sudej počet zubů, na druhým lichej.
a ještě jednou pro pomalejší ....
carlos38 píše: Jednak si myslim, že jeden zub nejni znát, takže bych měnil o dva. A za druhý nejni dobrý mít zároveň na pastorku i rozetě sudý/lichý počet zubů. Čep řetězu se pak potkává pořád ve stejný mezeře rozety/pastorku a celá řetězovka jde dřív do kopru. Takže doporučuju na jednom kole sudej počet zubů, na druhým lichej.
Takže, když čistě teoreticky budu mít převod 19:38 tak je to v pořádku??? Ten řetěz z toho nějak pochopí, že má přeskakovat???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší pastorek na klasický ježdění?
carlos38 píše: Jednak si myslim, že jeden zub nejni znát, takže bych měnil o dva. A za druhý nejni dobrý mít zároveň na pastorku i rozetě sudý/lichý počet zubů. Čep řetězu se pak potkává pořád ve stejný mezeře rozety/pastorku a celá řetězovka jde dřív do kopru. Takže doporučuju na jednom kole sudej počet zubů, na druhým lichej.
počet článků řetězu by neměl bejt násobek počtu zubů rozety nebo pastorku, podaří se to málokdy.
e: jinými slovy s napsaným výše nesouhlasím ..., a v případě co jsem napsal by se potkávaly stejný články na stejnejch zubech.
Naposledy editováno 03.06.2015 13:57:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší pastorek na klasický ježdění?
mám 14:43 vs 108
Naposledy editováno 03.06.2015 15:01:56
Přesto jsem ji zpráskal naprosto přesvědčivě, stejně jako mě práská CBR1000RR, takže to nějaký účinek asi mít bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší pastorek na klasický ježdění?
nevite nekdo, jak pocitat takovou zradnost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší pastorek na klasický ježdění?
No ve finále poprvé mám řetěz, kterej vydržel přes 21tkm... ale zase mi odchází zadní rozeta... mám hliník TSS