00Inferno00: Jestli můžu taky troškou do mlýnku. Odklápěčky jezdím už 15 let a pod to s těma turbulencema od předního štítu se můžu podepsat. Každá motorka je jiná a tak ta samá helma hlučí na každé motorce jinak. Proto kupovat helmu aniž by si jí člověk zkusil na svojí motorce je loterie. Švagr nešetřil a kupoval kdysi C2 jako novinku za šílený prachy a na BMW GS bez špuntů do uší nedal ani ránu. Já měl helmu za čtverku (Airoh PR2000) a úplná paráda. C3 je teď samozřejmě dál a bude to teď asi to nejlepší a taky po ní pokukuju, ale počkám si na nějakej hodně výhodnej kup. Vůbec mi nevadí třeba rok stará, mírně jetá za bůra. Ale 10K za helmu prostě nedám.:) Proto jsem si včera koupil jinou helmu a to Nolan N104. Někteří o ni říkaj, že je trošku hlučnější a že je těžká, ale mě hlučnost připadala velice ok. Na VFR 800 (rv99, origo štít) byla úplně v pohodě i při 200km/h a to jsem se ani trošku nepřikrčil. O nějakých špuntech do uší nemůže být vůbec řeč. A hmotnost je taky úplně v pohodě. Možná to bude tím, že jsem přecházel z Lazer Revolution, což je taková cihla, že tam gramáž radši ani nepíšou.
Je z ní perfektně vidět, má super odstín hledí, kterej velice pěkně zvýrazňuje barvy a má super udělané odvětrání. Vůbec do ní nefouká, ale i v těch včerejších pařácích jsem si v ní připadal jako bych měl spodní čelist odklopenou nahoru.
Pokud budeš zkoušet kterou, tak si Nolanku do výběru určitě zařaď. Cenově je na tom podobně jako ten tvůj Scorpion. Každopádně ať si vybereš jakoukoliv, určitě jí projeď. A to se všema nastaveníma (úrovně větrání, štítek dole-nahoře).