globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: elektromotocykl, správná volba nebo úlet?
21.5.2015 v 15:26
Ahoj, donedávna jsem byl rozhodnutý koupit si na denní cestování GSX 1400, myslím že nemusím představovat. Začal jsem teď ale uvažovat ještě nad variantou pořídit místo čtrnáctky nějakou elektromotorku, ale ne nějaký skůtřík, to bych se propadl hanbou. Představoval bych si něco co je podobné spíš cestovní motce, ať už enduru nebo naháči. S tím že stačí dojezd kolem 200km a výkon tak 50 až 70kW s odpovídajícím krouťákem pro mne a batůžek. Tady v Čechách takových kusů nebude moc ale koukal jsem že v zahraničí se tomu docela věnují. Máte tu nějaké zkušenosti s koupí a užíváním takovýchto motorek například od německé firmy Zero? Samozřejmě chápu narážky typu když to nejede na benzín, není to motorka... taky jsem příznivcem benzínu ale bylo by fajn jezdit svižně za nula nula prd a tankovat doma.
Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektromotocykl, správná volba nebo úlet?

22.5.2015 v 11:39 | Nahoru | #1
assassin> Tomu věřím, že je tam leccos vyrychtované a odladěné, přemýšlel jsem jen nad tím, jakou kapacitu baterek to bude při takovém výkonu potřebovat, i když to jistě bude mít rekuperaci. A vysokokapacitní aku budou potřeba lithiové a ty jsou na všechno dost cimprlich a jsou drahé. Nad tím se právě také nejvíc pozastavuju, že cena baterek je u některých typů snad až 2/3 ceny vozu a přitom se musejí co pár let měnit, takže ve finále auto se spalovákem vyjde paradoxně mnohem levněji.
Jinak samozřejmě souhlas, že u terénní motorky, kor provozované v lese, je el. motor jednoznačně lepší.

(reakce na) elektromotocykl, správná volba nebo úlet?

22.5.2015 v 11:44 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: assassin> Tomu věřím, že je tam leccos vyrychtované a odladěné, přemýšlel jsem jen nad tím, jakou kapacitu baterek to bude při takovém výkonu potřebovat, i když to jistě bude mít rekuperaci. A vysokokapacitní aku budou potřeba lithiové a ty jsou na všechno dost cimprlich a jsou drahé. Nad tím se právě také nejvíc pozastavuju, že cena baterek je u některých typů snad až 2/3 ceny vozu a přitom se musejí co pár let měnit, takže ve finále auto se spalovákem vyjde paradoxně mnohem levněji.
Jinak samozřejmě souhlas, že u terénní motorky, kor provozované v lese, je el. motor jednoznačně lepší.



tesla ma samo LiIon baterie s nejakou specialni chemii ( dobra hustota energie) a samozrejme ze ty baterky a vse okolo je brutalne drahe... jsi se asi nekoukal kolik TESLA S stoji.... mnohe to vysvetluje

LiIon s dobrou peci zu dnes vydrzi spousty cyklu - dobrou peci v takovem aute zarucuje kupa kotrolni elektroniky....
to ze to v celku vyjde nakladama draz je samozrejme a vsichni kdo se kolem techniky toci to vedi, to jen zeleny mozky a marketing prodejcu tlaci neco jineho - jak jsem rikal, u ele jde o neco jineho nez o usporu prostredku - ostatne kdo chce setrit asi si neporidi sportovni-luxusni auto za 2+ mega :)

Naposledy editováno 22.05.2015 11:47:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist