Díky.
3 reakcí na tento příspěvek elektromotocykl, správná volba nebo úlet?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektromotocykl, správná volba nebo úlet?
J.M.K. píše: Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.
tesla ujede ze vsech elektromobilu nejvetsi porci km.... je to narvany elektronikou a z baterek to samo bere jen tolik aby to bylo OK, je tam vse aktivne chlazene atd...
J.M.K. píše: Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.
To mas vyzkousene???
Ja jen Ze jsem s modelem S, zadokolkou, odjel z Zenevy do Baselu, dost rychle a akumulatory byly stale na 40%
J.M.K. píše: Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.
Jak jsem psal, jako frajeřina, nebo pro movité fandy asi gut, ale jinak je to takové všelijaké. Max. nájezd by měl být někde kolem 450 km, při rychlosti vyšší než 130 km/h klesá nájezd na cca 300 km. Auto nedokáže jet na max. výkon moc dlouho, dochází ke značnému zahřívání a po krátké době elektronika omezí výkon na nějakých 160 koní (na auto s hmotností přes dvě tuny to není bůhvíco). Záruka na akumulátory cca 8 let, docela problém je ale s nabíjením - při použití klasické zásuvky nabíjí do plna snad 30 hodin, o dost lepší by to mělo být u třífázových 380V, nejlépe samozřejmě výkonné rychlonabíjecí stanice (jaká je v ČR síť, netuším).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|