bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: elektromotocykl, správná volba nebo úlet?
21.5.2015 v 15:26
Ahoj, donedávna jsem byl rozhodnutý koupit si na denní cestování GSX 1400, myslím že nemusím představovat. Začal jsem teď ale uvažovat ještě nad variantou pořídit místo čtrnáctky nějakou elektromotorku, ale ne nějaký skůtřík, to bych se propadl hanbou. Představoval bych si něco co je podobné spíš cestovní motce, ať už enduru nebo naháči. S tím že stačí dojezd kolem 200km a výkon tak 50 až 70kW s odpovídajícím krouťákem pro mne a batůžek. Tady v Čechách takových kusů nebude moc ale koukal jsem že v zahraničí se tomu docela věnují. Máte tu nějaké zkušenosti s koupí a užíváním takovýchto motorek například od německé firmy Zero? Samozřejmě chápu narážky typu když to nejede na benzín, není to motorka... taky jsem příznivcem benzínu ale bylo by fajn jezdit svižně za nula nula prd a tankovat doma.
Díky.

3 reakcí na tento příspěvek elektromotocykl, správná volba nebo úlet?

22.5.2015 v 11:04 | Nahoru | #1
Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektromotocykl, správná volba nebo úlet?

22.5.2015 v 11:06 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.



tesla ujede ze vsech elektromobilu nejvetsi porci km.... je to narvany elektronikou a z baterek to samo bere jen tolik aby to bylo OK, je tam vse aktivne chlazene atd...

(reakce na) elektromotocykl, správná volba nebo úlet?

22.5.2015 v 11:39 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.



To mas vyzkousene???
Ja jen Ze jsem s modelem S, zadokolkou, odjel z Zenevy do Baselu, dost rychle a akumulatory byly stale na 40%

(reakce na) elektromotocykl, správná volba nebo úlet?

22.5.2015 v 12:58 | Nahoru | #4

J.M.K. píše: Ta Tesla ale při takovém výkonu těžko bude mít nějaký kloudný nájezd a navíc baterky budou dostávat velkým proudem pěkně na prdel.



Jak jsem psal, jako frajeřina, nebo pro movité fandy asi gut, ale jinak je to takové všelijaké. Max. nájezd by měl být někde kolem 450 km, při rychlosti vyšší než 130 km/h klesá nájezd na cca 300 km. Auto nedokáže jet na max. výkon moc dlouho, dochází ke značnému zahřívání a po krátké době elektronika omezí výkon na nějakých 160 koní (na auto s hmotností přes dvě tuny to není bůhvíco). Záruka na akumulátory cca 8 let, docela problém je ale s nabíjením - při použití klasické zásuvky nabíjí do plna snad 30 hodin, o dost lepší by to mělo být u třífázových 380V, nejlépe samozřejmě výkonné rychlonabíjecí stanice (jaká je v ČR síť, netuším).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist