Práce pěkná, to jo. Vzhled je na vkusu každého jednoho soudruha, takže no cement. Ale FUNKČNOST je vpodstatě nulová!! Při pádu na místě to spíš dokurví chladič (stojí jen něco kolem 20 tKč, takže spotřebák
) - ty pásovinky to neudrží a namáčkne se to do strany. Při pádu za jízdy se to sklopí. Aby to mělo význam, tak by ty svislý trubky musely být nahoře a dole propojený aby to bylo zkrabicovaný a pásovina na uchycení nejmíň 5 n. 6 mm, materiál trubek 3 mm. Pak je taky otázkou, jestli jsou dost dlouhý ty vodorovný trubky, aby to ochránilo nádrž. Obloukovej klasickej padák má tu výhodu, že mašina po něm může sklouznout a navíc je namáhání rozložený na dvě trubky. Tohle vypadá sice efektně, ale náraz zachytí vždycky jen jedna trubka a ta se navíc snadno zachytí o cokoliv na cestě či mimo ni a pak to ten materiál nemá šanci ustát. Bohužel