Původně bylo předpětí dotažený úplně na doraz ("nultá" ryska, ale útlum na default), ale to byla hovadina, na nerovnostech to kopalo. Tak jsem to dal na standartní nastavení (4. ryska) a to bylo zase jako houba a žehlilo to neskutečně, ale v zatáčce absolutně bez odezvy od předního kola a dost jsem se bál. Teď na 3. rysce a 3/4 otáčce útlumu to jakžtakž jde, ale stále je to takový nejistý a plavací. Na VFR jsem dával o jeden stupeň hustší olej (10W místo 7,5W) a bylo to supr - zkoušeli jste to někdo tady? Popřípadě jiný pružiny apod.? Popouštět v brýlích nebo dávat úplně jiný vidle nechci, jen v mezích možností vylepšit vlastnosti tý stavající. Díky...
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice VTR Firestorm
A v povolování/změně předpětí pružiny je nějaký fígl, jak na to (klíč v příslušenství na to mám)? Mám takovej dojem, že budu potřebovat servisní stojan pod kyvku (kterej nemám)... :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |