Původně bylo předpětí dotažený úplně na doraz ("nultá" ryska, ale útlum na default), ale to byla hovadina, na nerovnostech to kopalo. Tak jsem to dal na standartní nastavení (4. ryska) a to bylo zase jako houba a žehlilo to neskutečně, ale v zatáčce absolutně bez odezvy od předního kola a dost jsem se bál. Teď na 3. rysce a 3/4 otáčce útlumu to jakžtakž jde, ale stále je to takový nejistý a plavací. Na VFR jsem dával o jeden stupeň hustší olej (10W místo 7,5W) a bylo to supr - zkoušeli jste to někdo tady? Popřípadě jiný pružiny apod.? Popouštět v brýlích nebo dávat úplně jiný vidle nechci, jen v mezích možností vylepšit vlastnosti tý stavající. Díky...
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice VTR Firestorm
Ještě k těm univerzálním hodnotám propružení - myslíš něco jako SAG u MTB? Někde jsem četl doporučení to naštelovat tak, aby po nasednutí došlo k zanoření jen o cca 10-20 mm vpředu i vzadu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |