3 reakcí na tento příspěvek zavod..skoda.ducati
Auto zatáčí líp jak motorka, brzdí líp jak motorka. Motorka má navrch jen na rovinkách.
Navíc auto řídí závodní jezdej a motorku kaskadér.
Je zábavnější jezdit na motorce než autem, proto na motorkách jezdíme. Na motorce je to i rychlejší, ale to jen díky tomu, že motorka předjede i tam kde auto nemá šanci, ale na uzavřený trati tohle neplatí.
A možná by pomohlo, kdyby Sršeň do řízení nezapojil jen tělo, ale i ruce
Skalik píše: Vážně jste si někdo mysleli, že bude motorka rychlejší na takovýhle úzký trati plný zatáček?
Auto zatáčí líp jak motorka, brzdí líp jak motorka. Motorka má navrch jen na rovinkách.
Navíc auto řídí závodní jezdej a motorku kaskadér.
Je zábavnější jezdit na motorce než autem, proto na motorkách jezdíme. Na motorce je to i rychlejší, ale to jen díky tomu, že motorka předjede i tam kde auto nemá šanci, ale na uzavřený trati tohle neplatí.
tys tam byl že mluvíš o ouzký trati? Severní strana Transfagarasanu je jedna z nejširších vysokohorských pas na světě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavod..skoda.ducati
Skalik píše: Vážně jste si někdo mysleli, že bude motorka rychlejší na takovýhle úzký trati plný zatáček?
Auto zatáčí líp jak motorka, brzdí líp jak motorka. Motorka má navrch jen na rovinkách.
Navíc auto řídí závodní jezdej a motorku kaskadér.
Je zábavnější jezdit na motorce než autem, proto na motorkách jezdíme. Na motorce je to i rychlejší, ale to jen díky tomu, že motorka předjede i tam kde auto nemá šanci, ale na uzavřený trati tohle neplatí.
tak me asi bavi jezdit vic autem... na motoce jezdim protoze na auto ktery ma stejnou dynamiku jako motorka za 100tis nemam prachy :)