Motoškola pro začátečníky a pokročilé - díl 3. Jak řídit motorku
Jednou z myšlenek, co Pepa prosazuje, že se motorka neřídí rukama, ale nohama a přenášením váhy.
Až mě ta informace zaskočila. Od takového borce profláklého.
Přitom na záběrech je jasně poznat, že řízení rukama - kontra řízení (protisměrné řízení) dost používá.
Ale asi o tom neví.
A když předvádí řízení přenášením váhy, tak mu to skoro nijak nereaguje.
Naposledy editováno 11.04.2015 19:51:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...
Jindra650 píše: Hlavne se nesmi pouzivat petrolej!
Chci dukaz misto slibů! Kdyz uz testovali ty ruzny cistidla tak meli otestovat i ten petrolej benzin a naftu kdyz pisou ze vadi o krouzkum...
(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...
Zkusím to dohledat.
(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...
Maty_Kolin píše: Chci dukaz misto slibů! Kdyz uz testovali ty ruzny cistidla tak meli otestovat i ten petrolej benzin a naftu kdyz pisou ze vadi o krouzkum...
Tak vzhledem k tomu, ze NBR guma kterou tam prekvapive jako novinari zminuji, je odolna benzinu, oleji a vseobecne ropnym produktum, tak by akorat zjistili, ze to vydrzi - opravdu prekvapeni Z NBRka jsou gufera a o-krouzky ktery jsou jak v palivovy tak olejovy soustave motoru ....takze hlavne necistit petrolejem a benzinem -bububuPoužívané materiály na O-kroužky:
pryž NBR 3156 pro nepohyblivé spoje: tvrdost 55 - 64 ShA, pracovní teploty od -20°C do +70°C, krátkodobě do +100°C. Max. tlak 16 MPa. Velmi záleží na velikosti těsněné spáry mezi materiály: čím větší je mezera, tím menší je tlaková únosnost kroužku. Pryž je vhodná pro benzin, naftu, petrolej, minerální oleje s anilinovým bodem AB 70 až 80°C, tuky, stlačený vzduch, propan, butan, freon12.
pryž NBR 3158 a 31582 pro pohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -30°C do +80°C, krátkodobě do +100°C. Max. tlak 10 MPa. Pryž je vhodná pro benzin, naftu, petrolej, oleje s anilinovým bodem AB do 75°C.
pryž NBR 1078 pro pohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -40°C do +125°C. Max. tlak 10 MPa. Pryž je vhodná pro minerální oleje (hydraulické, motorové, převodové), tuky a maziva na bázi ropy s anilinovým bodem AB 75 až 98°C a pro stlačený vzduch.
pryž NBR 45802 až 45813 pro pohyblivé spoje a nepohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -40°C do +100°C. Vhodná pro tuky a oleje s anilinovým bodem AB 100 až 120°C a pro stlačený vzduch. Používá se na O-kroužky vyráběné podle ISO 3601-1.
pryž NBR 70 pro pohyblivé a nepohyblivé spoje: tvrdost kolem 70 ShA, pracovní teploty od -30°C do +100°C. Použití jako předchozí pryž, jedná se o materiál zahraničních O-kroužků.
IMHO daleko vetsi problem jsou cistice brzd, kdy se bezne v obchodech vyskytuji cistice, ktery regulerne obsahuji ropne frakce a gumicky brzd po nich okamzite nabobtnaji s trvalymi nasledky.
Naposledy editováno 08.04.2015 21:39:16