bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: babetta 210 nejde dobre
1.4.2015 v 20:33
Nazdar mam babettu 210 radí dobre svetla sviwtia ale čo je chyba že ked som ju kupil cca 500 km do zadu išla 45 km/h a celkom mala spotreba tak 2.5 l na 100 km no teraz po zime to viac ako 30 km/h nepôjde a spotrebu to ma celkom vysokú 3 až 3.5 l tak neviem čo by som mal spraviť karbec som čistil no a bez rozdielu a ešte ked pridám plyn tak sa tak trochu začne dusiť potom ožije a až tak po 8 sekundách ide neviem čo to je môže to byť zapaľovanie ? a všetko je na nej pôvodné tak neviem možno opotrebením dačo mam 14 ale neni problem hoci čo tak poradte :)

babetta 210 nejde dobre

1.4.2015 v 21:03 | Nahoru | #1
vyčisti vyfuk,bude přicpaný!

babetta 210 nejde dobre

1.4.2015 v 22:00 | Nahoru | #2
no ok ráno sa do toho dám a večer sa ozvem asi to vypálim benzínom

Naposledy editováno 01.04.2015 22:25:15

babetta 210 nejde dobre

8.4.2015 v 19:34 | Nahoru | #3
no tak som vypaloval výfuk a počas toho som ju trochu odtestoval predtým z kopca išla 30 teraz rovinka 45 hej a som čistil aj válec a jak som ho nasadzoval naspeť tak som zlomil 1 krúžok kukol som na net a tam písalo že niektorí dávajú schválne len 1 no nevoem a čo sa stane ak budem jazdiť bez výfuku okrem toho že to niekomu bude vadiť ?

1 reakcí na tento příspěvek babetta 210 nejde dobre

17.5.2015 v 20:28 | Nahoru | #4
Zdravím, dostala se mi do ruky po dědovi babetta 210 (najeto 1700km, 1988 rok výroby), která dlouho nejezdila. Po opravě karburátoru, výměně svíčky a vyčištění nádrže krásně chytla, jela a řadila vše ok. Po cca 30-40km začali problémy.

Nešla mi nastartovat protože prokluzovala spojka tak sem to rozebral a viděl že natekl olej do bubnu řazení přes těsnící kroužek, tak jsem si v motokrámku koupil nový podložky do spojek, těsnící kroužek a projistotu všechny spojkové čelisti, protože sem viděl že jsou opotřebované. Vše sem odmastil a ale stejně když sem šlápl tak se neotočil píst, točil se jenom buben řazení a rozběhový buben ale ten vnější buden na rozběhovém nic, jenom když jsem hodně rychle šlapal tak se občas zachytl ale docela to byla rana tak sem toho radši nedělal a vyměnil, rozběhové, startovací a řadící čelisti. Také jsem vyměnil vnější a vnitřní unašeč, protože byly trochu vykvedlaný.

Dal sem to dohromady a krásně to chytlo. První problém byl že když sem to dal ze stojanu dolů tak to chcíplo, protože kolo se točilo i bez plynu, tak sem to rozdělal a trochu přejel smirkem a pilníkem rozběhové čelisti. Problém se zlepšil, sice to mělo tendenci se točit dál, ale když sem trochu zvedl volnoběh tak i když sem to dal ze stojanu tak to nechcíplo. Nechal sem to že si to časem sedne a jel projet.

Ze začátku trochu prokluzovala dvojka, ale po cca 2-3km to šlo OK i do kopce a řadilo a startovalo dobře.

Po cca. 15km mi zase natekl olej do rozběhového bubnu (asi musím vyměnit gufera). Nicméně sem sem to odmastil a zkusil zkušebně nastartovat a nic, zase otáčí buben řazení a rozběhový buben, ale ten vnější ne takže se nepohne ani píst. Nevíte kde je problém? Přece se nemohli startovací čelisti tak rychle opotřebit?

S Babettou nemám moc zkušenosti, mám jenom 10 let pionýra a tam s tím tolik problémů není, nebo aspoň ne tak často a vždy sem si poradil sám.

Nevíte popř. od dobrém servisu Babetty v Brně a okolí?

(reakce na) babetta 210 nejde dobre

18.5.2015 v 06:58 | Nahoru | #5
Tommynho> Máš to zase mastné. Dle popisu si to docela slušně dáváš, ale že jsi nevyměnil gufera hned jako první věc nechápu. Takže jako 1. věc vyměň všechny gufera a o-kroužek za nové a dobře nasaď. Jestliže tohle vyřešíš a další olej nebude přibývat tak poslední zbytky mastnoty odstraníš nastrouháním obyčejné křídy na spojky (do bubnů). Nastrouháš třeba pilkou, nožíkem nebo něčím vhodným na prášek a šup tam s ním. Pak to musí zase fachat.

babetta 210 nejde dobre

18.5.2015 v 20:42 | Nahoru | #6
Dík moc za odpověď. Dneska sem dělal ještě menší testování, před čtvrteční návštěvou mototechny ať tam nejedu nadvakrát. Určo zlobí gufero v bubnu řazení, tam je to vždycky mastný od oleje. Nicméně nakoupím všech šest a povyměňuju, dají se všechny vyměnit bez půlení motoru? (nevím jak to vypadá ze strany zapalování) Ještě sem přemýšlel jestli tam není moc oleje v motoru, u fechtla sem byl zvyklé vždy po kontrolní šroub, někde sem četl že když to prosakuje i po výměně gufer tak míň oleje.

Nicméně ikdyž sem to odmastil opravdu důkladně, i tou křídou, tak už to de sice nastartovat, ale ne tak lehce jako dřív. Musím to prostě rozšlapat, dřív sem lehce šlápl a chytlo to. Teď se buben musí prostě víc roztočit aby došlo k otočení pístu. Nějak se mě u těch nových startovacích čelistí nezdá to zaoblení lamel. Taky mě napadlo jestli nemůže být problém v pružinách, buben je snad ok. V mototechně mě vymění lamely na těch originálních čelistech tak uvidím jestli v tom nebyl zakopané pes.

Naposledy editováno 18.05.2015 20:46:21

babetta 210 nejde dobre

19.5.2015 v 12:15 | Nahoru | #7
Gufera vyměníš bez půlení. Jestli budeš měnit i u zapalování tak budeš potřebovat stahovák magneta - něco vhodného už určitě v dílně najdeš. Pak opět nastavit předstih, ale dle popisu ti to vzduch nesaje tak zrovna tohle gufero bych neřešil jako akutní problém.
Důležité jsou gufera u spojek a hlavně o-kroužek (musí být správný rozměr 19x0,5).
Jestliže máš nové i startovací čelisti tak koukni jestli dosedají větší plochou na buben. Zpravidla je kvalita druhovýroby dost na pikaču takže zabírají jen kraje a klouže to. Popřípadě uprav šmirglem či pilníčkem. Pružinky taky nové? Nebo staré na nové pakny?

babetta 210 nejde dobre

24.5.2015 v 16:13 | Nahoru | #8
Tak jsem vyměnil všechny gufera na straně spojky a olej už do bubnů neteče Dále s tím prokluzováním při startováním, tak to nebylo čelistmi, ale tím vrchním rozběhovým bubnem

http://www.motokrame...motor-buben%20uplny/

Když byly vysoké otáčky tak se točil dobře, ale při nižších začal mírně házet a dřel o startovací čelisti, který se pak sjeli a nešlo to nastartovat. Ten bubem byl pak docela horký a i při malých otáčkách se točilo zadní kolo. Spytuji svědomí jestli sem ho při stahování nemohl nějak ohnout či poškodit, protože při prvním sundání jsem použil tříramenný stahovák a až potom jsem si koupil spolu s novýma čelistma toto:

http://www.motokrame...dily-stahovak-bubnu/

Jestli házel už předtím už nezjistím. Nicméně problém je vyřešen a ještě jednou díky za pomoc

Naposledy editováno 24.05.2015 16:16:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 10 Včera v 18:27 pitbikeros
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 Martinkun 6 12.4.2024 v 09:09 JAVR


TOPlist