globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

11.4.2015 v 09:11 | Nahoru | #1

Maty_Kolin píše: Veverčák> jj to ja taky zase to bude znit divne, ale ono je to vlatne spis naopak... spis se postupne do gymkhany snazim davat cim dal vic veci ktery se delaj na normalni silnici a predpokladam ze i na okruhu (teda alespon dle teorie) ... kdyz jsem zacal jezdit gymkhanu, tak jsem delal spousty veci spatne anichz bych o tom vedel - napr. prace s plynem a s tezistem, pak ta zminena zadni brzda, atd... nikdo to tady nejezdil takze to bylo spis metodou pokus-omyl, jednooky mezi slepymi... tenkrat mi treba prislo temer nemozny dostat riditka na doraz a natoz anichz bych motorku odtlacel pod sebe a nedejboze jeste pod plynem - ted uz vim ze to jde, jen uz zbyva se to naucit pamatuju jak jsem poprve prijel na zavody do polska a hltal tam rady... Neco sem okoukal, neco nacetl, neco si nechal poradit a cim dal vic dochazim k nazoru ze to ma opravdu hodne spolecneho... nektery uplne zakladni veci jako napr. pohled jsou prokazazelne stejny...
Co je trochu psycho je fakt, ze cim dele a (subjektivne) mozna i lepe jezdim, tim vice si pripoustim, ze vlasne nic moc neumim a ze se to pravdepodobne uz nikdy poradne nenaucim Je tady totiz dalsi zasadni a paradoxni fakt, ze poslednich par let uz na motorce prakticky temer vubec nejezdim... Co se tyce gymkhany tak loni jsem treninkem stravil za celou sezonu cca 5 h a odjel sem 7 zavodu... ( v zavodu se jedou dve kola po cca 1-1,5 minute). Jo a GP8 cca 14 x cca33s. Krom toho sem byl jednou v sosnovy a jednou v mejte. Pravidelne nekolikrat tydne objedu parkrat cviciste a jednou! sem se byl jen tak na chvilku projet kolem komina. No a jeste by se dalo prifat nejakych par vicemene sluzebnich popojizdek kdy jedu pro zaka nebo pro komidare nebo ho vysadim a vracim se na zakladnu....



tak vzdycky kdyz je neco noveho tak je to hodne o objevovani, pak pochopis zaklady a zjistis, ze jsou pokrocilejsi techniky a nektery veci muzes upozadit nebo delat jinak, prestoze ti to prijde nelogicke, to je normalni.

Vic pokecame pripadne na okruhu, na silnici se asi tezko potkame, mozna prijedu na gymkhanu, ale spis jen na treninkna Strahov ...

Naposledy editováno 11.04.2015 09:11:41

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

11.4.2015 v 09:55 | Nahoru | #2
Veverčák> prijed se podivat 26.4. Treba jen jako divak. Nechci podcenovat trenink ale rácing je urcite zajimavejsi... jak pro jezdce tak pro divaky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist