globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

10.4.2015 v 10:54 | Nahoru | #1

Stev píše: NoFear4> mně by gymkhana pomohla, neumím jezdit pomalý vracáky na jedničku a dvojku



Maty a Krejza a spol nebudou souhlasit, ale na gymhkane je 90% zatacek v rychlosti kterou ty na silnici zazijes v 10% proto rikam ze ti to za provozu moc nepomuze, nemluve o tom ze se tam asi opravdu prevazne dobrzduje snad az za apex toho kuzelu zadni brzdou coz v provozu take neni z meho pohledu k nicemu. Ja bych se rad soustredil na skutecne deni na vozovce. Ale aby to nekdo zas neobratil proti me...kazdy ternink a blbnuti s motkou je super a i tohle toceni dokola s riditkama na dorazu muze dat a i da hodne treba uplnym zacatecnikum a mirne pokrocilym a je skvele umet ovladat na motorce vsechno...ale to uz muzem zacit trenovat i jizdu po zadnim protoze za provozu se ti taky muze stat ze blbe odradis vemes diru a motroka jde sama do svicky ani nevis jak... :)

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

10.4.2015 v 10:59 | Nahoru | #2
NoFear4> To záleží, jak na tý silnici jedeš. Naprostá většina lidí s motorkou neumí právě v malé rychlosti zacházet, stačí už jenom manipulace na místě. Tady souhlasím s Ozzym, tohle by mělo být zaneseno v metodice autoškoly a každý začátečník si tím projít. Ne na čas, ale na přesnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

10.4.2015 v 11:04 | Nahoru | #3
NoFear4> rychlosti bych vůbec nesrovnával. Není náhoda že ti nejlepší silniční jezdci trénujou i na kole nebo na krosce, nebo třeba na balanční desce, tam je rychlost úplně nulová.

e: a já mám právě problém klopit když jedu pomalu, to je případ vracáků, takže když ve slalomu klopím v ještě nižší rychlosti, je jasný že to musí pomoct.

Naposledy editováno 10.04.2015 11:05:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

10.4.2015 v 22:04 | Nahoru | #4

NoFear4 píše: Maty a Krejza a spol nebudou souhlasit, ale na gymhkane je 90% zatacek v rychlosti kterou ty na silnici zazijes v 10% proto rikam ze ti to za provozu moc nepomuze, nemluve o tom ze se tam asi opravdu prevazne dobrzduje snad az za apex toho kuzelu zadni brzdou coz v provozu take neni z meho pohledu k nicemu. Ja bych se rad soustredil na skutecne deni na vozovce. Ale aby to nekdo zas neobratil proti me...kazdy ternink a blbnuti s motkou je super a i tohle toceni dokola s riditkama na dorazu muze dat a i da hodne treba uplnym zacatecnikum a mirne pokrocilym a je skvele umet ovladat na motorce vsechno...ale to uz muzem zacit trenovat i jizdu po zadnim protoze za provozu se ti taky muze stat ze blbe odradis vemes diru a motroka jde sama do svicky ani nevis jak... :)


Chtěl jsem napsat neco hrozne chytryho, ale asi to spis proberem osobne. (Neboj nemyslim fyzicky ).

E. gymkhana není jen GP8 nebo rotace okolo kuželu... a většina věcí která se děje při gymkhaně funguje stejně i ve větších rychlostech... třeba o té zadní brzdě při gymkhaně by se dala napsat slohová práce. ale s "brzděním" tak jak si to běžný motorkář po přečtení tvého příspěvku může představit to defacto nemá nic společného, - ta zadní guma dělá v podstatě furt to samé i když jedeš pod plynem zatáčku o poloměru několika set metrů v rychlosti 100+ a já jedu zatáčku o poloměru 1,5m rychlostí 10 a přitom "stojim na zadní brzdě"... takhle z psaného textu se to asi těžko pochopí, ale mimo jiné právě gymkhana mě hodně pomohla víc přemýšlet otom co a jak a proč funguje a i když se na 1. pohled zdá že to nedává smysl tak všechno souvisí se vším... Každopádně netvrdím že jsem nějakej študovanej odborník na kinematiku - dawe by si mě v teorii dal k svačině nahned, a na okruhu by mě zase nejspíš pojezdila naprostá většina zde přispívajících střelců...

Naposledy editováno 10.04.2015 22:37:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist