bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: burgman 400 5w40
19.2.2015 v 05:55
Nazdárek kolegové, tak jsem se dal do opravy mého buráka, ( kroužky, gufera - ventil., těsnění ......), ale to není podstatné, jde o to, že v manuálu je olej 10W40 a když jsem dneska byl pro filtr a olej, tak mi technik v servisu říkal, že mám dát olej 5w40 je to origo od repsolu 4T pro čtyřtaktní skútry. Sice jsem ho koupil, ale stále jsem na vážkách, zda ho tam má dát aby se něco nepodělalo. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Moc děkuji za odpověď. Olej můžu kdykoliv vrátit, to není problém a dát tam 10w40.
Jde o tenhle olej http://www.oleje-aditiva.cz/repsol-moto ... t-5w-40-1l
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) burgman 400 5w40

21.2.2015 v 09:19 | Nahoru | #61
prackarr> Jo, docela to ujde. Na lyže jsem se letos nějak nedostal. Moc práce. Ve středu jsem taky v práci ale kdyby jsi chtěl chvilku pokecnout až pojedeš, napiš do PM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) burgman 400 5w40

21.2.2015 v 09:53 | Nahoru | #62

prackarr píše: ad1- 5w i 10w mají stejnou hustotu.
ad2 - 100% souhlas. Myslím, že se tu dost lidí snažilo tazatali napsat to samé,ale našli se tací, co doporučovali něco jiného,než praví manuál a nedokázali vysvětlit a už vůbec ne vygooglit, proč to tvrdí.
ad3 - to ti chválím, MOTUL je výbornej olej.



jestli jsi nenašel v mých odpovědích vysvětlení, tak olejům vůbec nerozumíš a nevím proč ses zapojoval do debaty. Porovnej si tyhle 3 oleje, a řekni mi jedinej důvod proč bys použil jen 10W30, 10W40, ale 5W40 ne. Samozřejmě kromě svatého písma v manuálu ... Jsou tam i ty tajemný viskozity o kterejch tu já mluvím a vám to nic neříká.

Motul 10W30
Motul 5W40
Motul 10W40

Víc už k tomu opravdu psát nebudu, dost na tom že jsem se nechal vyprovokovat ...

(reakce na) burgman 400 5w40

21.2.2015 v 10:20 | Nahoru | #63
Stev>

jestli jsi nenašel v mých odpovědích vysvětlení, tak olejům vůbec nerozumíš



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) burgman 400 5w40

21.2.2015 v 13:41 | Nahoru | #64
.

Naposledy editováno 11.05.2015 12:46:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) burgman 400 5w40

21.2.2015 v 14:04 | Nahoru | #65
ppll> takže 10W30 vylejt rovnou? Ten je na tom výrazně hůř než 5W40.
Vždycky jsem si myslel že to první co chceme od oleje je aby co nejlíp chránil proti opotřebení, a to studenej olej nedělá. Takže je výhodnější když se studenej olej vlastnostma blíží teplýmu.
Myslím že názor že olej s vysokou viskozitou je výhodnější pro studenej motor není moc rozšířenej.

A taky, studenej motor má menší vůle než teplej, což je odpověď sama o sobě ...

Naposledy editováno 21.02.2015 14:08:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) burgman 400 5w40

22.2.2015 v 01:10 | Nahoru | #66
.

Naposledy editováno 11.05.2015 12:46:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) burgman 400 5w40

22.2.2015 v 07:13 | Nahoru | #67
ppll> jakože když má 10W30 ve 40°C 75 a ve 100°C 11, a 5W40 ve 40°C 80 a ve 100°C 14, tak se to při teplotě 5-20°C výrazně otočí?

Že má motor menší tolerance je do diskuze, ale řekl bych že když je blok z hliníkový slitiny a klikovka z oceli, je to celkem pravděpodobný. Kdyžtak uveď proč by měl mít skoro stejný nebo větší, na svém tvrzení netrvám.

Jinak vzhledem k odpovědím typu "Vlastnosti oleje musí odpovídat co nejvíce aktuálním potřebám mazacích míst nezávisle na jeho teplotě.", končím diskusi, jsi nejlepší a vyhrál jsi.

(reakce na) burgman 400 5w40

22.2.2015 v 14:45 | Nahoru | #68
.

Naposledy editováno 11.05.2015 12:46:17

burgman 400 5w40

23.2.2015 v 13:27 | Nahoru | #69
Tak kolegové, vše je v hromadě, motorka naskočila na prvni drnc a vše v pohodě. Motor jsem nechal ohřát a odvzdušnil ch. okruh. Vše bylo ok cca 20 min. kdy se najednou rozsvitila kontrolka F1, moto zhaslo a nic. Před tím ale šla krásně do otáček a ničím nevarovala, že by bylo něco špatně. Benzín tam jde, čerpadlo táhne!?!!!?!
Co se mohlo stát!? Nevíte prosím někdo???

burgman 400 5w40

23.2.2015 v 13:35 | Nahoru | #70
Musis se prepnout do dealer modu , pak ti to vyblika chybu a podle kodu najdes kde je co spatne. tedy predpokladam, ze burgman ma tohle reseny jako vsechny suzuki.

burgman 400 5w40

23.2.2015 v 14:19 | Nahoru | #71
Našlo mo to kódy C13 - snímač tlaku v sání
C14 - snímač polohy škrtící klapky
C23 - Pádový senzor

Snímač tlaku v sání je připojený, snímač škrtící klapky taky, ale kde je ten pádový senzor to nějak nemůžu najít. Jak ty chyby z toho hlášení dostanu ??

burgman 400 5w40

23.2.2015 v 15:00 | Nahoru | #72
to se ti podle me zaoxidoval nejakej konektor nebo je blvbe zacvaknutej. tyhle 3 veci nemuzou odejit najednou.

burgman 400 5w40

23.2.2015 v 15:39 | Nahoru | #73
C13 a C14 může hlásit, protože to bylo odpojené při demontáži, ale C23 odpojené nebylo. Jde to nějak proměřit?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman lodo11 8 10.4.2024 v 23:08 NetPavel
Suzuki Burgman 400 2003 nejede Suzuki AN 400 Burgman dufus1 8 29.2.2024 v 20:51 maco
Suzuki burgman po výmene sviečky za... Suzuki AN 400 Burgman Marekvlk76 10 13.12.2023 v 12:22 suboglacius
Zaseklá ruční brzda(parkovací) Suzuki AN 400 Burgman wáca 7 18.9.2023 v 20:47 suboglacius
Suzuki burgman /K7 vyhodí F1 Suzuki AN 400 Burgman Marekvlk76 3 21.8.2023 v 22:38 maco


TOPlist