1 reakcí na tento příspěvek Modulární helma
Ja sem mel vyklapecku od Uvexu za 7000kc a byla to hruza ( a mela kovove zamky-dvakrat sem to reklamoval a reklamoval bych to i potreti, pokud bych se s ni nevyboural).
Po nehode sem ji odlozil a koupil integralku a luxus oproti vyklopce.
Dalsi a to podle me podstatnou nevyhodou vyklopky, modularky oproti integralce je vaha.
Bolek: mas pravdu, je homologovana, zajimalo by mne, ale jestli ta homologace JET je bez omezeni. Myslim tim to abych se v prirucce nedocetl, ze helma je jako JET homologovana napriklad do 20km/h a se sklopenou slunecni clonou. Nevim, nemam s timhle zkusenost, varim z vody, ale zajimalo by me to. Nebo jestli je to bez omezeni a muzu s tim letet po okrece 90. Sice mi to urve hlavu u same prdele, ale muzu :D
Slam: a prave ty vyhody ktere by staly za zminku by urcite autor vlakna uvital :) I ja teda... treba bych zmenil nazor.
Napada me akorat, ze kdyz se chci napit nemusim sundavat helmu. Kdyz na nekoho mluvim nemusim kricet, kdyz vrci motor. Pokud mam helmu s odnimatelnou celisti a mam k bezne motorce i skutra a nechci jezdit s integralkou na skutru tak pak nemusim mit dve helmy.
banda1250: tak jak slam, a prave tim ,ze mas obe a stridas dle potreby. Jake sou tedy nesporne vyhody vyklapecky? Jinak dik za opraveni s tou homologaci, v dobe kdy sem to resil toho s homologaci bylo poskromnu, ale jak uz sem psal, zajimalo by me jestli pak v brozurce nejsou k te JEt homologaci nejake podminky k provozu.
Jahvenok: no ono ti to nemusi pripadat... ono to tak je, nejen napor vzduchu na vyklopenou celist ktera udela z aerodynamicke veci naprosto neaerodynamickou, ale zaroven se podstatne zmeni teziste helmy a pripadas si jak einstein s velkou hlavu na pruzince :D
Jirka.46: porad mi nedochazi co je za vyhodu mit vyklopenou helmu, krom toho napiti se a pripadne komunikace s kamosem nebo kolemjdoucim.
Ten prumer 6k. sem dal jako priklad. Ze za cenu vyklopky si muzu koupit o tridu lepsi integralku.
A jeste jeden postrech, co sme ziskal s vyklopnou helmou.
helma jakoby vice sedi na krku, vice ho obepina. Pro vzprimenej posez na masine je to v pohode, pokud ale zalehnu a hlavu zaklonim abych videl dopredu tak se zadni lem helmy dotkne kombinezy a helma se zacne tlacit a jakoby padat do oci. Velmi neprijemne z hlediska pocitu vyhledu. Je to jako by si dal dlan na celo a stahoval si kuzi na cele smerem dolu.
Stejnej problem je uz jen pri beznem posezu na sportovni motorce s naklonenim hlavy do stran. Opet spodni lem narazi o chranice ramen. Takze mysli do budoucna, budes li za rok menit cestovni motorku se vzprimenym posezem za neco sportovnejsiho ( tento problem sem mel uz na ZX10r, blackovi, VFR a kdyz sem sedl na farose nebo GSXr tak se nedalo jet) tak na tohle mysli a dobre si helmu vyzkousej.
Nerikam, ze to je problem vsech vyklopek, ale myslim si, ze u vetsiny to tak bude. Take asi zalezi na postave a na tom jake mas obleceni. Ale mel sem problem i v textilnim oblecnei na motorku.
Vyklopky sou proste dole takove bachrate a obepinaji krk. Coz integralky nemaji. Staci se podivat na obrazky a porovnat si dolni hranu helem.
Ale zas s vyklopkou diky teto bachratosti netahne na krk :D
Naposledy editováno 05.02.2015 21:40:32