paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 - 592 ... dokupy...
Zdravím všechny Jawisty,

jako hodně mladý jsem rozebral Jawu 250 typ 592 s tím, že ji napůl zrenovuji a napůl z ní udělám závodní motorku.
Nakonec k tomu z různých důvodů naštěstí nedošlo a rozebraná jawa přečkávala po dlouhých dvacet let v krabicích a různě
možně poschovávaná po garáži. Letos jsem se rozhodl ji tak trochu oprášit a taky ji dát trochu do pořádku.

Mám pár dotazů které bych potřeboval pro začátek zodpovědět.... budu rád za každou radu.


Sháním barvu (jak jsem se různě dočetl tak by byla vhodná akrylátová 8850) ..... poradil by někdo, kde za solidní peníz koupit?

Kde nechat pochromovat díly?

Děkuji všem za případné rady.

Jirka

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - 592 ... dokupy...

30.3.2016 v 17:38 | Nahoru | #1
Ale, ale, zase ta averze na V? Pokud stejně bude dělat komplet renovaci tak proč ne V? Vyhodit 10000 a víc za papíry které asi stejně asi nesežene a zplodí bastarda, to radši ať vrazí do renovace. Buzerace na zdražené stk je výhra? Mám i bílé rz i V po čerstvé obnově testace. Jestli má tp s odstřiženým rohem tak je to motorka s původem ke které má navíc citový vztah a před testací není třeba pátrat jestli je čistá a tp doloží původ k žádosti o testaci HV. Se šroubama to zase není tak horké, taky jsem měl pár s pevnostním značením, protože jsem je do testace neměl za co vyměnit a hlavu mi za to neutrhli. Pověr a mýtů o testacích plný net od těch co nikdy nic na v nestavěli.

(reakce na) Jawa 250 - 592 ... dokupy...

30.3.2016 v 18:18 | Nahoru | #2
Teď jsem viděl papíry na 250/592 za 12000 Kč, to je docela vostrý, ale asi to tak je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 - 592 ... dokupy...

30.3.2016 v 20:05 | Nahoru | #3
panela> to mě tedy neštvi, to jako moto, co nemá původní motor ev. rám nebo papíry je jako nějaká kategorie bastard, tos teda dost pos.... víš co.
Víš kolik takovejch motorek může být. Třeba nová jawa 350 se vyrábí jedině díky starejm papírům holt za love jaký určuje trh.
Podle mě je mnohem hodnotnější motorka na SPZ-tce byť je to ta hnusná velká zn. na moderní motorky,
pokud je to ta značka původní, tak to je super. Nesnáším zastánce "V"-ček, co pro ně nic jinýho neexistuje.
Netvrdil jsem, že ne nutné mít původní šrouby, jen doporučil. Na stk přijedš voni vyvalí bulvy a odjíždíš se záznamem "bez závad"
a nikdo tě nijak netestuje jak králíka na výstavě . . . .
Už mě ta skupina VIP na "V" čkách začíná unavovat. Někdy se ženou za orig výfuky apod. za neskutečný majlant přitom
souč. výroba poskytuje/dokáže poskytnout vynikající supr repliky.

Nevím jak je to přesně dnes, ale před nějakým járem, když se někdo stěhoval,
musel přehlásit vozidlo a dostal novou značku a TP, takže bylo po původní značce. Blbá vyhláška

Naposledy editováno 30.03.2016 20:09:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka Jirk_K 11 23.1.2023 v 06:37 cmiral
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 Jirk_K 12 25.9.2022 v 07:45 udinar
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist