globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hypermotard klub
 
30.1.2015 v 15:49
Zdravím všechny majitele Hypermotarda od Ducati..
Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..

Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..







Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
Anketa: Zúčastnil bych se víkendového srazu?
Ano
77%
17
Ne
23%
5

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

31.1.2015 v 11:16 | Nahoru | #31
Ty zdvihy u HS máš blbě..
Hyperstrada má 150/150, 130/130 má lower verze
Hypermotard 821 170/150
Hypermotard 821 SP 185/175

Hypermotard 1100 165/141
Hypermotadd 1100 SP 195/156

Ale ani u 821 SP to zvýšení podvozku nic moc neřeší, stále nejdřív člověk škrtá brzdou
a řadičkou a často i stupačkama..

Kayaba, Öhlins uměj, ale Marzocchi u Hypermotardů je fakt naprd.

Naposledy editováno 31.01.2015 11:18:18

Hypermotard klub

31.1.2015 v 11:47 | Nahoru | #32
Za mě jen Nuda . Myslím,že když člověk vybírá bike měl by nejdříve na všech něco pojezdit a pak zhodnotit kde natom chce jezdit a jak daleko...Nadruhou stranu každý snese něco jínýho- já už dal na Nudě 900 R 4x 400-600km. Taky KTM 950-990 nejsou špatný ,ale papkaj dvojnásobek.
šance na Husqvarnu Nudu 900 R

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

31.1.2015 v 12:03 | Nahoru | #33
Srsen: jo uz nejsem malej, svezu se na vsech adeptech a uvidim... Provozni naklady ala spotreba / servis moc neresim...

Nez dat 250 za nudu tak to 50 priplatim a koupim HP2 :) teda uz bude skoro 10let stare :)

Hypermotard klub

31.1.2015 v 12:26 | Nahoru | #34
Ty zdvihy mam z ducati.com,tak to maj asi blbě oni,když říkáš...

O výrobcích píšu jen to,že i Marzochi umí noblesní podvozky,jen to v tomhle případě nebyl uplně požadavek.Mrkni třeba co je na Bimotě.

HS je hyperstrada

Hypermotard klub

31.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #35
Já šel na HM 796 z FMX 650, takže posun dopředu ve všech směrech. Ta citlivost předku není zářná, ale po přezutí na sportovní pneu se to o dost zlepšilo. Trochu šok, že sedím na předním kole. Nicméně ta motorka je to nejzábavnější co jsem zažil a nic jiného nechci.

Hypermotard klub

31.1.2015 v 14:04 | Nahoru | #36
Do nedavna se daly poridit cartridge ohlins, ale uz se neprodavaji a staly ranec.
Pak Mupo, ale za 1000 euro, andreani je za polovic a spolupracuji s ohlinsem, delaji fakt dobry podvozky a majitele, co andreani maji, tak pisou, ze je to neskutecny rozdil oproti originalu, na podzim do nich pujdu..
Jasny, Bimota tam ma lepsi vidlice, na obyc modelech MV Agusta taky ty predky nebudou nic moc, ale na tech RR verzich, tam jsou ty top vidle od Marzocchi. Myslim, ze ma oznaceni RAC 50 a ty jsou top..

Naposledy editováno 31.01.2015 14:08:13

Hypermotard klub

31.1.2015 v 14:56 | Nahoru | #37
Připojuju se do klubu idkyž žádného zatím nemám. Ale za 20 min mi navždy odjíždí moje dítě 1098 :) Tak pak budu hledat a hledat. Zajímá mě vcelku zásadní věc - dá se na hyproše fouknout reverzní řazení? Já ho tam chci, ale zatím jsem to nikde ani náznakem neviděl.

Hypermotard klub

31.1.2015 v 18:33 | Nahoru | #38
Tak gratuluju k prodeji a hodně štěstí při hledání..
Nějaký přepáčka se dělají, bude to chtít hledat, zda
se tam dá udělat reverz..
No vida, tak to půjde i na originálu..

Naposledy editováno 31.01.2015 18:56:19

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

31.1.2015 v 18:36 | Nahoru | #39
DoktorARO: co jsem v rychlosti slitl fotky tak myslim ze s obracenym razenim u HM nebude vubec problem...

(reakce na) Hypermotard klub

31.1.2015 v 20:11 | Nahoru | #40
assassin>
Asi koukám blbě, ale nic obrácenýho v tom nevidím...1 dolu

/edit
...srry, předělání nebude problém

Naposledy editováno 31.01.2015 20:15:02

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

1.2.2015 v 09:26 | Nahoru | #41
Nejradši bych vyhodil to kloubové udělátko a dal to napřímo. Snad to půjde. Když odpadnou ty vůle kolem je to neskutečný rozdíl, to jsem poznal teď na 1098. Proto to chci znova. Taková blbost a kolik parády to dokáže nadělat. btw - včera si ji odvezli a já musel otevřít láhev a nakonec padla :D

(reakce na) Hypermotard klub

1.2.2015 v 09:45 | Nahoru | #42
DoktorARO> A prozradíš konečnou cenovku?

Hypermotard klub

1.2.2015 v 09:53 | Nahoru | #43
Konečná cenovka myslím v úplně luxusních mezích...

Hypermotard klub

1.2.2015 v 10:18 | Nahoru | #44
Doktor: bez kloubu to nepujde otocit - ale osobne bych se toho nebal, tyhle "ball joint" koncovky jdou koupit ruzny, i ve specifikacich pro motorsport kde jsou predepnuty a chodej zcela bez vule...

Hypermotard klub

1.2.2015 v 10:43 | Nahoru | #45
v čem je vlastně tak lepší obrácené řazení? jel jsem s tím jen na starých motorkách v 15 letech na polnačce...

Hypermotard klub

1.2.2015 v 11:15 | Nahoru | #46
V zatáčkách můžeš řadit lépe nahoru. Měl jsem to na okruhovce a musel to sundat, protože jsem si několikrát blbě zařadil a nebylo to příjemný mě ani motorce..

Hypermotard klub

1.2.2015 v 12:19 | Nahoru | #47
mne staci napisat a pridem. pribalim este nejakého kamosa s monstrom.

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

1.2.2015 v 13:05 | Nahoru | #48
No vida, že bychom to spáchali ještě tento rok? Alespoň pár lidí, kdyby se sešlo, tak by to bylo fajn..

Hypermotard klub

1.2.2015 v 14:07 | Nahoru | #49
Já klidně přijedu.





(reakce na) Hypermotard klub

1.2.2015 v 15:39 | Nahoru | #50

dadic píše: NP: podľa môjho názoru motardy tvoria tri skupiny:
veľké ( HM, SM, Dorsoduro, Nuda,...) štíhla stavba, zachovaný posed ala motard, ale o niečo pohdlnejší pre dlhší výjazd, motka aj pre spolujazdca, dlhšie servisné intervaly,....

malé (SMC, FS570, TM SMR, XT,...) nižšia váha, motka pre jedného, kratšie servisné intervaly, výjazdy max okolo komínu, menšie náklady pri páde ( par plastov),......

A tretia skupina závodne žiletky, tak to sú prekopané krosky alebo endura na motardy a to nieje asi potrebné komentovať, to je iný level.

Takže hádzať všetky motardy do jedného koša je asi nezmysel. Je to ako mať v košíku jablka, hrušky a banány a spoločné majú len to že to je ovocie.



docela to ovoce michas dohromady
fs 570, tm 450 smr sou zavodni vostry motorky se zabijackejma intervalama, za to 660, 690 smc sou takovej kompromis mezi vostrym a tupym motardem - jede to, ale ten servis neni tak hroznej. a jestli myslis xt660x, tak to za motard vubec nepovazuju. velky, slaby a tezky.
jinak hypermotard je muj sen, jednou ho urcite budu mit. a nebude jedinej

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

1.2.2015 v 16:17 | Nahoru | #51
Koukám ta Nuda se vyráběla snad jen 2 roky To to byl takovej propadák?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

1.2.2015 v 16:21 | Nahoru | #52
SuperSic58> Byla to nuda, tak to zatrhli. Fabriku převzala KTM a nuda byla z BMW.

(reakce na) Hypermotard klub

1.2.2015 v 17:22 | Nahoru | #53
matrixbiker> jsem netusil, ze mas hm. To je fajn, pocitam s tebou..

(reakce na) Hypermotard klub

1.2.2015 v 17:24 | Nahoru | #54

matrixbiker píše: SuperSic58> Byla to nuda, tak to zatrhli. Fabriku převzala KTM a nuda byla z BMW.



To sem ani nevěděl, to je škoda, takových typů motorek není nikdy dost..

(reakce na) Hypermotard klub

1.2.2015 v 17:25 | Nahoru | #55

Petta píše: No vida, že bychom to spáchali ještě tento rok? Alespoň pár lidí, kdyby se sešlo, tak by to bylo fajn..



Tak jestli to budeš dělat někde tady na moravě, tak bych se dojel rád podívat, když mě tam pustíte.... duc sice nemám, ale ital to je...

Hypermotard klub

1.2.2015 v 17:57 | Nahoru | #56
kajaspacek: mal so na mysli len taký hrubý prehľad ( veľký, malý, špeciál), ak by si chcel isť do detailov tak pomaly každá jedna motorka by mala svoju kategóriu a ešte v dnešnej dobe keď výrobcovia do motoriek sú schopný napchať vychytávky všetkého druhu.

husaberga a tm-ko som mal na mysli homologované to že je to pomaly ostrý stroj tak je za to nemôžem, ale je to super či nie? (keď chceš kúpiš, keď nie tak si kúpiš lenivé XT-čko)
XT-čko, ( to samé FMX od hondy), ja tak isto nepovažujem za bohvieakeho motarda, ale predpovedajú ako motárd. A nemôžeš ho priradiť k veľkým (dorsoduro, hm, nuda) ale ani k ostrým závodným strojom. Takže mi to nejak tak príde že ho považujem za malého motárda.

Keď to tak vezmem, od doby keď frantíci na enduro nahodili cestné kolesá a zrodil sa motard, tak sa nám hojne naklonoval.
Niektoré klony sa podarili viac , iné zase menej

Hypermotard klub

1.2.2015 v 18:04 | Nahoru | #57
kajaspacek: máš dobré sny, tak nech sa ti čim skôr naplnia. Určite nebudeš ľutovať.

Hypermotard klub

1.2.2015 v 18:06 | Nahoru | #58
petta: máš už nejakú predstavu kde by sa ten zraz mohol konať?

Hypermotard klub

1.2.2015 v 18:23 | Nahoru | #59
Mám takový nápad, že bychom se mohli ubytovat třeba na Pasohlávkách, někdy v létě u vody.
Veškeré zázemí tam je, je možnost tam postavit stan nebo se ubytovat v chatkách.
Sprchy, restaurace, atd. je tam toho mraky.

A pak v sobotu odpoledne bychom mohli zajet na malý motárdový okruh pod Vídní, kde už jsem jednou byl..
Já myslím, že nás víc jak 10 asi nebude, a tak od 14 - 15 hodin tam už nikdo nebývá, takže bychom měli okruh jen pro sebe.
Samozřejmě bych to tam domluvil, aby třeba od 14 hodin byla rezervace jen pro nás.

Já prostě nechci jen přijet na sraz, odložit mašinu do neděle a jen kecat, pít atd.

Co vy na to?

Hypermotard klub

1.2.2015 v 18:35 | Nahoru | #60
petta: s tvojou myšlienkou som maximálne stotožnený. Za mňa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist