paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdo má foto nové Jawy))))
28.1.2015 v 23:16
Kdo má foto nové Jawy))))

Viz. http://www.motorkar...jawy-1000-30546.html

2 reakcí na tento příspěvek Kdo má foto nové Jawy))))

4.12.2015 v 19:10 | Nahoru | #1
Tady je jedno čidlo na hlavě a druhé na "rozpůlené" hadici vedoucí z hlavy do chladiče. Taky jsou tu samostatné mapy.. ostatně každý má možnost si jednotku rozkuchat, připojit přes "nevyvedené" sériové rozhraní a udělat si dump binárky a posléze analyzovat do zblbnutí až získá adresy od do a po dlouhém laborování si vytvoří template se kterým bude schopný tu binárku otevřít např v RomRaideru a hrát se dál.. pak se dá pochopit jak fungují ty prolínání více teplotních čidel a spol. A k čemu je to dobré ? Nerad bych tu nějak zbytěčně roztahoval svoje know-how ale řekněme že je to dobré pro naše milé ekologické aktivisty a taky na to, aby to pak člověk zápisem do pár adres vypnul :) Všechno závisí na tom jaké má člověk možnosti analyzovat paměťové místa a když už se v tom člověk vrtá roky tak zjistí, že každý výrobce, jako třeba denso má svoje zvyklosti a ty se moc nemění..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))

4.12.2015 v 22:27 | Nahoru | #2

hrnous píše: Tady je jedno čidlo na hlavě a druhé na "rozpůlené" hadici vedoucí z hlavy do chladiče. Taky jsou tu samostatné mapy.. ostatně každý má možnost si jednotku rozkuchat, připojit přes "nevyvedené" sériové rozhraní a udělat si dump binárky a posléze analyzovat do zblbnutí až získá adresy od do a po dlouhém laborování si vytvoří template se kterým bude schopný tu binárku otevřít např v RomRaideru a hrát se dál.. pak se dá pochopit jak fungují ty prolínání více teplotních čidel a spol. A k čemu je to dobré ? Nerad bych tu nějak zbytěčně roztahoval svoje know-how ale řekněme že je to dobré pro naše milé ekologické aktivisty a taky na to, aby to pak člověk zápisem do pár adres vypnul :) Všechno závisí na tom jaké má člověk možnosti analyzovat paměťové místa a když už se v tom člověk vrtá roky tak zjistí, že každý výrobce, jako třeba denso má svoje zvyklosti a ty se moc nemění..



Takže by to fungovalo i na ingnitech a nikde není záruka, že by to nebylo horší?

(reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))

5.12.2015 v 11:58 | Nahoru | #3
hrnous> Díky za vysvětlení. S těmi ekoblbečky je to pravda, nedávno ta aféra "dieselgate" mne docela pobavila - nedá se tam vyloučit ani záměr zdiskreditovat VW, aby prodejností svých vozů nepotopil tamější značky (podobně, jako kdysi Reagan pumpoval prachy do H-D a snad se i omezoval dovoz japonských motorek, jinak by tyto H-D dávno pohřbily), i když to už je mimo - nakonec se ukáže, že ten problém bude skoro u všech značek... když si holt nějaká banda diletantů v kanclu usmyslí nějakou "normu", která je fyzikálně nesplnitelná, tak co výrobcům zbude, než fixlovat, aby ta auta vůbec jela. I když z litrového motoru turbem vyženu 150k, je nesmysl, aby žral 4l/100km - fyzika a zákon zachování energie oblafnout nejdou. Nemluvě o tom, že takový motor hovno vydrží a nota bene má paradoxně uměle vyšší spotřebu, aby splnil emisní pseudonormu. Bohužel mezi laiky panuje mýtus, že "čím menší objem - tím menší spotřeba". Prdlajs, v praxi to častokrát bývá naopak. Jinak MonoMotronic měl tu výhodu, že když se vysypal, stačilo místo tělesa jednotky namontovat karbec, zápalko udělat jednoduché TCI a jelo se dál. Paradoxně většinou motorky s touto jednobodovkou měly vyšší spotřebu, jak s karbcem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr skútru či motorky Jawa 1000/837 Anna_per 11 30.11.2022 v 22:20 Borntobewild
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
JAWA 1000 [1, 2, 3, 4] Jawa 1000/837 Che 92 2.4.2019 v 09:38 Sofía
Poradi nekdo, co je toto za znacku ... Jawa 1000/837 K.H.1 4 23.7.2017 v 09:09 kawapavel


TOPlist