Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
MichalR66 píše: Presvedcils me. Ja tu hajtru chci. Je to kus italskyho zlata .
je mi líto, že to přesouváš do týhle jakoby ironický roviny
Víš, dej mi odkaz na nějaký vlákno o někom kdo hledá čtyřválcovýho japonce, kam příjde srdcař Duknař nebo KTMkař a žačně všem diskutujícím cpát jak jsou japonci na nic, jak se musej rozmotávat do otáček, jak nebrzděj, jak jsou hladký a nudný, znějí jako "hoover"
A to nepíšu o těch nesmyslech co psal kolega se zkušenostma co mu je 21let hned na první stránce.
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...
Kdybys něco málo věděl o konstrukci motorů, tak udělat dvouhrnek co točí 10t rpm v litru je fakt umění. Potom mě výkřiky do tmy "uživatelů motocyklů" co čtou v tabulkách objem "litr" a výkony "dvěstě, dvěstě, stopadesát - kurva co je to za sračku ?" příjdou proto lehce úsměvný...
Já tě nemusím o ničem přesvědčovat... jen možná nebudeš plácat hlouposti před lidma co se třeba o motorovou strojařinu někdy otřeli...
Naposledy editováno 29.01.2015 09:04:27