paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))

Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.1.2015 v 09:02 | Nahoru | #1

MichalR66 píše: Presvedcils me. Ja tu hajtru chci. Je to kus italskyho zlata .


je mi líto, že to přesouváš do týhle jakoby ironický roviny
Víš, dej mi odkaz na nějaký vlákno o někom kdo hledá čtyřválcovýho japonce, kam příjde srdcař Duknař nebo KTMkař a žačně všem diskutujícím cpát jak jsou japonci na nic, jak se musej rozmotávat do otáček, jak nebrzděj, jak jsou hladký a nudný, znějí jako "hoover"
A to nepíšu o těch nesmyslech co psal kolega se zkušenostma co mu je 21let hned na první stránce.
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...
Kdybys něco málo věděl o konstrukci motorů, tak udělat dvouhrnek co točí 10t rpm v litru je fakt umění. Potom mě výkřiky do tmy "uživatelů motocyklů" co čtou v tabulkách objem "litr" a výkony "dvěstě, dvěstě, stopadesát - kurva co je to za sračku ?" příjdou proto lehce úsměvný...
Já tě nemusím o ničem přesvědčovat... jen možná nebudeš plácat hlouposti před lidma co se třeba o motorovou strojařinu někdy otřeli...

Naposledy editováno 29.01.2015 09:04:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.1.2015 v 09:44 | Nahoru | #2
[quote=t_freedom]
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...

nezapomněl jsi na něco?

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.1.2015 v 09:59 | Nahoru | #3
[quote=t_freedom]je mi líto, že to přesouváš do týhle jakoby ironický roviny
Víš, dej mi odkaz na nějaký vlákno o někom kdo hledá čtyřválcovýho japonce, kam příjde srdcař Duknař nebo KTMkař a žačně všem diskutujícím cpát jak jsou japonci na nic, jak se musej rozmotávat do otáček, jak nebrzděj, jak jsou hladký a nudný, znějí jako "hoover"
A to nepíšu o těch nesmyslech co psal kolega se zkušenostma co mu je 21let hned na první stránce.
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...
Kdybys něco málo věděl o konstrukci motorů, tak udělat dvouhrnek co točí 10t rpm v litru je fakt umění. Potom mě výkřiky do tmy "uživatelů motocyklů" co čtou v tabulkách objem "litr" a výkony "dvěstě, dvěstě, stopadesát - kurva co je to za sračku ?" příjdou proto lehce úsměvný...
Já tě nemusím o ničem přesvědčovat... jen možná nebudeš plácat hlouposti před lidma co se třeba o motorovou strojařinu někdy otřeli... [/quote

Dobře,

bez ironie. Chápu, že se ti V2 líbí. Mě se taky líbí. Jenom to prostě objektivně vzato není lepší, ale spíš horší motor než tříválec od Triumphu. Na tom ta debata vznikla. Budu vycházet z mojí zkušenosti, jak s V2, tak s tříválcem a ta je taková:

Budu to psát, jak mě to napadá, tak to neber, jako nějaký seznam. S oběma motory jsem toho najezdil relativně hodně a oprostím to od emocí, protože všechny ty motorky mě vlastně moc bavily.

V2 - Ducati, KTM

+ super zábavnej nástup výkonu ve středním pásmu
+ něco, čemu by se dalo říct charakter, ale to je objektivně směs toho, co je o pár řádek dole
+ super motor na okresky

- rachot jako prase
- nepoužitelné pásmo do 3-4 tis. otáček. Cukání, prskání, špatné dávkování výkonu.
- omezovač na 10 tis.
- výkon ve vysokých otáčkách
- vibrace
- naprosto nepoužitelný kdekoliv jinde než na okreskách a okruhu
- jízda přes město je neskutečnej vopruz

Tříválec - Triumph

+ perfektní průběh výkonu
+ sbírá se klidně od 1500 otáček
+ při správnym laufu charakteristickej zvuk
+ hodně silný střední pásmo
+ hodně velký použitelný pásmo ot.
+ použitelnej na okresky, okruh, i na jízdu přes město

- maximální výkon ve špičce

Nejraději bych měl doma všechny typy motoru, ale pokud vybrat na pravedelné, zábavné ježdění, bez rozčilování, tak Triumph je lepší volba.

Ale abych tě potěšil, tak 1299 je teď pro mě naprostej vrchol super biků a je to ta motorka, kterou bych si okamžitě koupil, kdyby mi na účtě přistálo zbytečnejch 500 tis. Ale tam už je právě ten průběh výkonu o něčem jiném a většinu těch mínusů, které jsem vypsal, to dokáže eliminovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist