renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?
---------------------
Motivace:
Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg
MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!
---------------------
Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.
1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?
Výše jen citace původního dotazu pro potrefené husy. Myslím, že se ptal jasně. A sám pětilitrovou spotřebu zmiňuje.
K tomu VAPE - jde o generátor s permanentními magnety bez buzení, takže jeho odpor se se změnou zatížení nemění, narozdíl od buzenýho altíku, který zatěžuje podle toho, kolik odebírá. VAPE zatěžuje furt na max a přebytek mění na teplo. Odtud tedy úsporu nečekej. Jestli máš na motorce funkční německej altík a elektronickou EBZA, tak bych ani za VAPE neutrácel.
Naposledy editováno 25.01.2015 22:10:59
JwKS_Pavel píše: Podle příručky spotřeba 3.5l..5l
Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?
Výše jen citace původního dotazu pro potrefené husy. Myslím, že se ptal jasně. A sám pětilitrovou spotřebu zmiňuje.
K tomu VAPE - jde o generátor s permanentními magnety bez buzení, takže jeho odpor se se změnou zatížení nemění, narozdíl od buzenýho altíku, který zatěžuje podle toho, kolik odebírá. VAPE zatěžuje furt na max a přebytek mění na teplo. Odtud tedy úsporu nečekej. Jestli máš na motorce funkční německej altík a elektronickou EBZA, tak bych ani za VAPE neutrácel.
3,5L - 5L a kde je ta úspora teda ? když to nebude zrovna do kopce tlačit tak pojede za 5L kolik teda ušetří oproti sérii si radši dojdětě oba pro léky ať vás nenervuje spotřeba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 8 | Dnes v 09:05 rg250 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 8 | 26.2.2022 v 17:47 2stroke |
MZ 251 MZ ETZ 251 | Petan69 | 7 | 7.2.2022 v 08:54 Petan69 |
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 3 | 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850 |