globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Zdravím,

renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

---------------------

Motivace:

Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg

MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!

---------------------

Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2015 v 22:09 | Nahoru | #1
Podle příručky spotřeba 3.5l..5l

Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

Výše jen citace původního dotazu pro potrefené husy. Myslím, že se ptal jasně. A sám pětilitrovou spotřebu zmiňuje.

K tomu VAPE - jde o generátor s permanentními magnety bez buzení, takže jeho odpor se se změnou zatížení nemění, narozdíl od buzenýho altíku, který zatěžuje podle toho, kolik odebírá. VAPE zatěžuje furt na max a přebytek mění na teplo. Odtud tedy úsporu nečekej. Jestli máš na motorce funkční německej altík a elektronickou EBZA, tak bych ani za VAPE neutrácel.

Naposledy editováno 25.01.2015 22:10:59

(reakce na) ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 22:29 | Nahoru | #2

JwKS_Pavel píše: Podle příručky spotřeba 3.5l..5l

Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

Výše jen citace původního dotazu pro potrefené husy. Myslím, že se ptal jasně. A sám pětilitrovou spotřebu zmiňuje.

K tomu VAPE - jde o generátor s permanentními magnety bez buzení, takže jeho odpor se se změnou zatížení nemění, narozdíl od buzenýho altíku, který zatěžuje podle toho, kolik odebírá. VAPE zatěžuje furt na max a přebytek mění na teplo. Odtud tedy úsporu nečekej. Jestli máš na motorce funkční německej altík a elektronickou EBZA, tak bych ani za VAPE neutrácel.



3,5L - 5L a kde je ta úspora teda ? když to nebude zrovna do kopce tlačit tak pojede za 5L kolik teda ušetří oproti sérii si radši dojdětě oba pro léky ať vás nenervuje spotřeba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 8 Dnes v 09:05 rg250
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist