bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Zdravím,

renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

---------------------

Motivace:

Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg

MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!

---------------------

Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 21:55 | Nahoru | #1
Jen malá poznámka ke skrytým příspěvkům: já vůbec neřeším, co tam kdo napsal a jestli mi to je či není libo, prostě to skryju (a smazal bych to, kdy to šlo) pokud je to offtopic. Takže snad máte IQ dostatečné k tomu to pochopit. (a budu v tom bez přemýšlení pokračovat dál, toto je moje téma)

Co se týče toho VAPE, tak má mít větší účinnost než origo alttík, tzn. mohl by taky klást o něco menší odpor.

Naposledy editováno 25.01.2015 21:56:35

(reakce na) ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 22:08 | Nahoru | #2

JurassMo píše: Co se týče toho VAPE, tak má mít větší účinnost než origo alttík, tzn. mohl by taky klást o něco menší odpor.

Zaťažuješ sa nad úplnými hlúposťami, ktoré nemajú váhu ani jednoho prdu z gatí...

Jediný dôvod riešiť iné zapalovanie by bolo ak by originál neprekvital spolahlivosťou

JwKS_Pavel píše: Příkladů, kdy objemově větší a silnější motor žere v provozu míň než jeho menší ekvivalent, je řada. Ta věc tkví mimo jiné v otáčkách. S nárůstem točivého momentu lze uvažovat o lehké změně převodu a tím srazit provozní otáčky i spotřebu v určitém režimu jízdy. Na plnej to asi bude žrát víc..

Presne o tomto som hovoril, ja mám svoje auto 2.5i - je jasne že to žerie dosť, ale ak by to točilo také otáčky ako Fabia 1.4i tak mi to žerie ešte daleko viac. Pri 150km/h mám len 3500rpm, 90km/h 2100rpm

Ale či sa dá kúpiť rozeta, kde je menej zubov netuším, ale pastorok, kde bude o jeden zub menej by to malo utiahnúť.

PS: ale aj tak nevidím dôvod sa nejak baviť o spotrebe, ked sa rieši 0,5l motorka je na zábavu a pri zábave sa na spotrebu nepozerá. Ved sa s tým nebude jazdiť 3000km mesačne
To akokeby niekto plakal, že ked ide na okruh prevetrať svoju motorku že mu to hlce 10l miesto bežných 6l

Naposledy editováno 25.01.2015 22:10:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 8 Dnes v 09:05 rg250
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist