bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Zdravím,

renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

---------------------

Motivace:

Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg

MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!

---------------------

Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 19:15 | Nahoru | #1
Jde na něm udělat stejný počet výbrusů (dle toho, že jsou k dispozici ty písty) jako u 250ccm. To že se dá bez úprav namontovat od 251 píšou na motoprodejna.cz, což je odnož německé ost2rad.de, která se na MZety specializuje.

Poláci psali, že to jde s 300ccm hlavně víc odspoda.

(reakce na) ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 20:16 | Nahoru | #2
JurassMo>

Když se na tu problematiku podíváš střízlivě a logicky, tak to přece není o srovnávání spotřeby s CRFkem.

Pokud máš MZtu rád tak, abys jí dopřál to nejlepší co jí dát můžeš, udělej repas motoru a karbu tak, jak byla originál.

Jestli toužíš po tom, abys měl pro honičky s MZtama lepší výkonový průběh než ostatní MZty, nastřel tam tu třístovku a nesrovnávej spotřebu !!!

Snad ani ty nechceš sám sobě ani nám tady tvrdit, že když tvá MZta pojede o hodně líp než jiný a budeš sbírat medaile, bude ti vadit spotřeba o 2 litry vyšší.

Když budeš chtít jet úsporně, pojedeš úsporně. Když budeš chtít jet pilu, pojedeš pilu, bez ohledu na spotřebu.

Otázka podle mě leží v tom, jestli to s tou třístovkou vydrží čep, ložiska a ostatní namáhané kousky v motoru stejně dlouho jako origo 250...

Toť můj skromný názor

Naposledy editováno 25.01.2015 20:17:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 8 Dnes v 09:05 rg250
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist