Naposledy editováno 27.01.2015 11:45:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prototyp 476? - co na to říkáte??
PetrL3 píše: Jindra650> to je zvláštní, jezdíval sem tréningovým autem s magnez. kolama (origo kitkary) a ty krájely obrubníky. Podle mě to neplatí s tou tvrdostí takto obecně.
Neexistuje horcikova slitina, ktera by mela vyssi modul pruznosti nez 45GPa (hlinikove slitiny 70GPa) a vyssi mez pevnosti nez cca 270MPa a to i u vykovku (hlinikove slitiny maji odlitky treba i pod 300MPa ale klidne az 560MPa u predkovanych slitin typu AL7075 T6), tvrdost je pak cca 45-70HB (hlinikova slitina bude mit bezne pres 80-100HB a 7075 T6 muze mit az 160HB, dily vyzihany na mekko nebudem vubec uvazovat). Zkratka horcikovy odlitek jde svycarakem okrajet, hlinikovy jde o poznani hure....dalsi vec je, jestli to opravdu byly "elektrony" a nebo jim tak jen rikali mechanici a lidi kolem. Treba komansky skodovacky "elektrony" byly tak tlusty, ze vahova vyhoda se celkem smazavala a tam vysledna pevnost kola byla urcite lepsi jak u do pisku lityho kola. Tamty vysoky hodnoty pevnosti plati hlavne pro moderni celoobrabena
Naposledy editováno 28.01.2015 21:53:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 | Hovořak1 | 3 | 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1 |
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 | RockNRolenc | 11 | 21.9.2022 v 17:47 VGT |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |