paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport
23.1.2015 v 09:48
Čau všichni , mám takový menší problém.... z přední vidlice mi teče olej a já se v ní moc nevyznám, takže bych potřeboval poradit, ve kterých místech je těsnění, jak se mění za nové, co k tomu potřebuju a popřípadě bych Vás chtěl poprosit o nějaké Vaše rady a "fígle" co Vám pomohly..... Díky moc za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 12:54 | Nahoru | #1
Vyměníš všechno doma. Jednotlivé šavle musíš vytáhnout celé ven. To znamená rozhodit horní masku, povolit horní šroub - pozice 2 v nákresu výše - v brýlích (tuším 36klíč) povolit šroub co drží šavli přes spodní brýle (origo je 14tka). Pak to celé stáhnout dolů (samo bez kola, blatníku, lanovodu přední brzdy které máš sundané...). Pak je to už brnkačka,..sundáš plechový kryt a pružinu.
Zespoda vyšroubuješ šroubek co zajišťuje pístnici v chromovém kluzáku, povolíš tu matku co budeš repasovat nebo měnit (pozice 9 - tu matku povoluju velkým hasákem většinou. Ničím jiným s emě to zatím nepovedlo ještě) a celé to od sebe oddělíš. Někdy to jde těžko. Pak si najdeš hadru utřeš si boty, zem a ponk od oleje který je všude kolem a už jen rozebereš. To jest sundáním "segerovky" - pozice 16. Stáhneš pouzdra a po výměně do složíš obráceným postupem.

(reakce na) Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 13:57 | Nahoru | #2

Dolin píše: Vyměníš všechno doma. Jednotlivé šavle musíš vytáhnout celé ven. To znamená rozhodit horní masku, povolit horní šroub - pozice 2 v nákresu výše - v brýlích (tuším 36klíč) povolit šroub co drží šavli přes spodní brýle (origo je 14tka). Pak to celé stáhnout dolů (samo bez kola, blatníku, lanovodu přední brzdy které máš sundané...). Pak je to už brnkačka,..sundáš plechový kryt a pružinu.
Zespoda vyšroubuješ šroubek co zajišťuje pístnici v chromovém kluzáku, povolíš tu matku co budeš repasovat nebo měnit (pozice 9 - tu matku povoluju velkým hasákem většinou. Ničím jiným s emě to zatím nepovedlo ještě) a celé to od sebe oddělíš. Někdy to jde těžko. Pak si najdeš hadru utřeš si boty, zem a ponk od oleje který je všude kolem a už jen rozebereš. To jest sundáním "segerovky" - pozice 16. Stáhneš pouzdra a po výměně do složíš obráceným postupem.



hezky popsané, akorát se obávám když to nikdy nedělal jestli mu to takhle bude stačit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist