globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklá olejová hadička
Motorka - STOMP KZR 160
Motor - YX 160

Moc zábavy jsem si neužil, a už je tady první průůůser. Banální věc proříznutá hadička oleje vedoucí k olejovému chladiči kterou, při jízdě hned nepoznáte může pěkně znepříjemnit život. Přišel jsem na to při startování, nastartuji a kamarád na mě řve ať to vypnu že mi z hadičky stříká zbytek oleje. Nevím kdy se to stalo ale před tím jsme jezdily tak 45min. Pak už jsem po odšroubování výpustného šroubu z motorky nevyždímal ani půl deci oleje.
Hadičku jsem vyměnil, nalil cca 750ml oleje, spíš to bylo o kousek více. (Motul 10W40) Nastartoval jsem, a motor je samozřejmě slyšet "hraje" prostě jinak než před tím. Něco tam cvaká, zkusím seřídit ventilové vůle a uvidím.
- Tak vůle jsou seřízené, cvakání trochu ustoupilo, ale né, úplně. a při vytočení plynu do vyšších otáček motor jakoby drnčí???
Předchozí majitel mi poradil vyndat svíčku a zkusit motor protočit bez komprese, jestli nezaznamenám nějaké zadrhnutí. Ale nic takového. Při protáčení motoru cítím snad jen odpor ventilových pružin. Asi???
A olej budu muset vyměnit znova protože při nastartovaném motoru a pohledu do kontrolního oka vidím spoustu třpytek (kovových špon). Tak nevím co je v pytli, ale něco se tam pěkně optřebovalo.?. Asi?

Nevím jestli to někam odvést a nebo jezdit. V podstatě na jízdě se nic nezměnilo, přijde mi že výkon je stejný komprese taky. Jen mě trápí zvýšený hluk motoru.

Nemáte nějaký nápad?

Díky Pavel

Naposledy editováno 23.01.2015 11:44:24
Anketa: Co by jste dělaly vy?
Rozebrat, kontrola motoru uvnitř.
100%
13
Jezdit dál. A čekat na další projev motoru.
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek Prasklá olejová hadička

22.1.2015 v 17:40 | Nahoru | #1
Jak tady mluvíte o vůlích na ložiscích nebo čepech, tak to asi bude příčina toho drnčení motoru.

(reakce na) Prasklá olejová hadička

Skvělá odpověď, děkuji! 22.1.2015 v 23:54 | Nahoru | #2
kokpilot> Vůle na ojničních a pístních čepech dělá zpravidla nepravidelné kovové cvakání, až bouchání (jako kladivem do kovadliny). Motor v takovém stavu už v žádném případě nestartovat. Drnčení, až zvonění mohou dělat také vyběhané kroužky, nebo moc volný píst ve válci. Případně už můžeš mít přidřená i ložiska vačky - nevím, co je v tomto za motor, ale u stojatého motoru OHC při ztrátě tlaku oleje se vačka přidře vždy jako první. Každopádně motor máš zralý na rozebrání a generální opravu, levněji ale může vyjít sehnat si jiný motor. Ale tam zase riskuješ koupi zajíce v pytli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
problém s motorem yx160 Stomp 140cc KZ, Stomp WPB 140 CRF70, Stomp 140cc ... Detlis 13 23.4.2023 v 22:06 krocanmilan
jaky pitbike do 22500 kč?? Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... hyyngyysss7 2 23.1.2017 v 21:28 Namydlenej-Blesk
Vzduchový filtr olej Stomp KZR 160 sinako 1 30.7.2015 v 13:07 ja1


TOPlist