Zdravím, chci se zeptat jak to funkuje při návratu zpět, protože to jsem nikdy moc řešit neviděl na rozdíl od uzavírání. Vím, že zavřít si to falešně jen v papírech jde, ale náhoda je blbec a průser je pak velikej a tak jsem nechtěl riskovat např. nehodu při který by mi přišly na to, že na daný typ motocyklu nemám papíry, mám tudíš uzavřeno poctivě v TP i na moto, otázka zní... Musím být striktně poctivý i při cestě zpátky? Víceméně se dá říct, že v případě nějaké nehody i přes špatný informace v TP na motocykl mám řidičský průkaz platný, jediný problém teda zůstává nižší sazba pojistky (cca 800kč místo 1200 ročně co jsem tak zjišťoval), mám to tedy zpátky otevřít v garáži, a nechat v papírech 25kW nebo je to nebezpečné, protože by mi nemuseli uznat pojistku a mám to radši otevřít nazpět i v papírech? Rozdíl mezi tím když to nechám otevřít u nějakého znémeho bez papírů nebo ofiko je cca 2000kč nejsou to velký peníze, ale jde mi o sraní s tím a sám se v motorových věcech hrabu nerad, neumím to.
Díky za odpovědi, budou-li kloudné.
... jinak dodatek, jde o karbec.