bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 12:42 | Nahoru | #1
Jste mimo, pres veskerou technologickou vyspelost se to vychytava az provozem, zadnej testovaci program neni tak dobrej, aby vychytal co s tim lidi budou vsehcno delat. Tamhle se neco vydre, tamhle se neco povoluje a musi to na lepidlo, to jsou vsechno picoviny, co velkoseriova produkce a masivni testovani napred ve fabrice, a pak na statisicich lidi v provozu probehne jen u ty velkoseriovy produkce .... a pak z toho lezou takhle neskutecne spolehlivy veci ktery povazujete za "samozrejmost". Ale to u Ferrari proste nejde udelat. Nejni jak. Takze se pak paradoxne presne stava, ze to na bality typu prodrenej kabel tamhle, a povolenej sorubek tady nedojede , hazi se na to plachta, a vola se odtahovka :)

Ale uvedomte si ze nekoho, kdo da 8 micu za auto, nebo 3 za motorku nejaky zavolani si vlastniho ridice aby pro nej dojel, ten vrak si nalozil, a vratilmu ho opravenej naprosto netrapi. Da si zatim cigaro.

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 18:27 | Nahoru | #2
Ozzy_> Tak jasně, pokud to je první stroj s kterým fabrika začíná, tak bude mít plno much.... ale pokud třeba Ferrari vyrábí auta několik desítek let, tak by už asi měla trochu vědět co a jak dělat a co nee.. Každý nový model je sice v něčem vždy jiný, ale princip bývá většinou stejný.... a jestli něco nové nefunguje, tak by se měli vrátit zpátky k tomu starému....

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 19:16 | Nahoru | #3
Ozzy_> Nevím kolik peněz bych musel mít aby mě nenasralo když mi na cestě zdechne motorka nebo auto ale myslím že tolik jich ani na světě není. Někoho třeba netrápí cena za odvoz a opravu ale pořád je to zkažená vyjížďka atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist