bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

25.2.2015 v 10:52 | Nahoru | #1
XVavron> Kdo nikdy nic neudělal, tak těžko udělá motorku. I když vyloučit se to nedá. S tím motorem spadni z višně. Pokud tě to neživí, musel bys být mimořádně schopný, abys udělal vlastní motor známé konstrukce, "vlastní konstrukce" to už vůbec. I když tě nepovažuju za hloupého, můžu ti jako amatér udělat oponenturu na ten motor. Historie je plné dobrých nápadů, problém je, že 99,999 procenta spalovacích motorů jsou buď klasický dvoutakt nebo klasický čtyřtakt. Podobně jako kulaté kolo je nejlepší a celkem se osvědčilo.
Znám osobně jednoho člověka, co si udělal sám motorek - modelářský motor jako amatér, včetně odlitků. Jen tak aby měl radost. Asi by udělal i větší, proto se ptám, jestli máš něco hotové za sebou. Třeba?

Naposledy editováno 25.02.2015 10:57:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

25.2.2015 v 11:29 | Nahoru | #2
laďa-prášil> Chápeš to celkem správně, krom nějakých čtyřkolových podvozků a přípravků vlastní konstrukce za sebou nic moc nemám, nějaké úpravy něčeho, co někdo vymyslel přede mnou, případně pár mechanických heblat do figurín nebo ke strojům. K vlastnímu vývoji se dostanu zřídka, takže funguju nejčastěji jako TPV... Ale někde se začít musí a kdo se bojí, nesmí do lesa. Motorka není podle mě o nic složitější, nežli třeba jednoúčelová bruska.

S motorem máš nejspíš pravdu, taky si myslím, že je to slepá ulička, ale po těch hromadách hodin, co jsem tomu dal, to ještě nehodlám smést jen tak ze stolu.

V podstatě mě hlavně zajímalo, jestli se takovýho nápadu někdo chytne, nebo jestli to bude mít podporu. Rozhodně žádné nadšení nevidím...

jean192> Jen ještě dodám: Nemyl se, nikam se nepasuju. Byl bych radši, kdyby někdo udělal koncept a já třeba jen rozkresloval svařence a chystal výkresy a technologii pro obrobnu a pro laser. To umím rozhodně líp, než vymejšlet motorky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist