paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

15.1.2015 v 22:19 | Nahoru | #1
Jestli si vydrzel 4 roky nejezdit, tak se na me nezlob, ale .... nejsi zavadnej ? Pokud bych nesedel behem mesice alespon rozumnou cast mesice v sedle, nebo nebyl na dilne pri nutnejch upravach / opravach ktery vyplynuli z testu, tak ve zkusebce paaaa paaaaa

Nevim jestli je na cekani 4 roky na nic neco ke chlubeni

Zbytek nekomentuju

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

16.1.2015 v 21:54 | Nahoru | #2
Ozzy_> ...nezlobím se na Tebe - nejsem závadnej
Čtyřletým čekáním se nechlubím - spíše se snažím upoznit motorkářskou veřejnost, co je to to FGR ve skutečnosti zač.
...v roce 2011 se jelo pouze pro natočení videa - motor vylučoval olej horem dolem, řadička se jedním směrem nevracela.. vpodstatě se na tom nedalo normálně jet. Si říkám tak jo. Přes zimu to doladí a na jaře 2012 jedu. Jupíí. Normálně jsem se těšil. Na živobytí jsem si vydělával jako OSVČ a něco jsem si u FGR přivydělal jako řidič autobusu, kuchař, zahradník a mechanik při MMČR. Vozil jsem Káju Haniku po závodech, leštil mu motorku, měnilgumy a trénoval s ním po odpoledních jízdu na jednokolce a po zadním na kole - problém nebyl.
V roce 2012 jeli FGR MS Moto3 a předělávali fabriku. Já byl stále živ spíše ze svého podnikání, no zkusil jsem Midalu 2x projet... jsem zjistil, že se nic nezměnilo.
To už mě trochu zarazilo, no říkal jsem si, že zkrátka na to neměli zkrz účast v MS čas a prostor. Ještě pořád jsem toužil se na hotový, cca 240 koňový V6 motorce svízt... Felgr mě na jaro na Midalu testování zval, tedy jsem na jaře 2013 zase přišel.
V roce 2013 jsem od jara u Felgrů okukoval cože se vlastně děje, že se nic neděje... jinou práci přijímal, bo mzdu jsem potřeboval...no v srpnu jsem se naštval...a pomocí svého počítače a Ignitech programu jsem kostrbatou palivovou mapu upravil/vyhladil - motorku rozpohyboval. Že Felgr uvidí že umím a nahradím Petráčka staršího co má to na starosti jsem doufal...aby jsme zajeli do Ignitechu mapu dle brzdy doladit jsem tlačil - pak stalo se a já oněch 8200km do konce podzimu nalítal. Hromadu nedostatků jsem zjistil, to všechno sepsal, dva motory na to jsem potřeboval... na jaro 2014 jsem se těšil....vždyť přeci z MPO to musí hlídat, ta motorka už konečně pojede jsem si říkal.
Když jsem potom v roce 2014 viděl, že zase nic, tak od srpna už jinou práci jsem měl - Felgrům, kde okna jsem brousil a harampádí z místa A na místo B stěhoval...jsem sbohem dal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist