Téma: Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
 
10.1.2015 v 20:27
Sezóna 2016 - HERE

Termíny 2015 vypsané:
26. 04. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 9.05.2015 - Szczecin - odjeto
- MISTROVSTVÍ EVROPY Holandsko - 24. 05. 2015 Lelystad - odjeto
21. 06. 2015 OSTRAVA!!! - odjeto
- Polsko 13.06.2015 - Wroclaw - odjeto
27. 06. 2015 Žďár nad Sázavou - odjeto
- Polsko 25.07.2015 - Lodz - odjeto
26. 07. 2015 Soběslav - odjeto
- Polsko 15.08.2015 - Warszawa - odjeto
29. 08. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 19.09.2015 - Szczecin - odjeto
26. 09. 2015 FINÁLE 2015 - Kolín - odjeto

Takže plánujme, rokujme, hádejme se v rámci slušných mezí, a hlavně ať to jezdí .

Vlákno ze sezóny 2014



Naposledy editováno 08.02.2016 13:14:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

25.1.2015 v 20:32 | Nahoru | #1

Krejza píše: PAP28> Tak nějak by se to dalo přeložit. Ve Twistu to Keith zmiňuje s vysvětlením, že když rychleji motorku položíš, ujedeš kratší dráhu a dosáhneš menšího náklonu než při pomalém zatočení. Keith vychází ze zatáčení rukou, zde naopak pouze tělem.

Každopádně můj názor je, že je jedno jestli ruce nebo tělo, ale jde o to, jak rychle ji položíš, respektive pak i narovnáš zpět. I když jsem pro to, aby ses nejdříve učil rukama a až poté tělem.



No já osobně jsem příznivec Japonské školy, z toho důvodu, že tento styl ježdění je mnohem více efektivnější a využitelný pro mě i mé ježdění po okreskách na ulicích po městě ..atd.

Keith je spíše více okruhové ježdění postaru. Dnes i situace na okruhu se vyvíjí a je vidět, že doba pokročila. Viz Markéz a polední dobou Rossi se vrátil a taky popisuje, že musel překopat jezdecký styl, aby stíhal. Ale to jsme odbočil od tématu.

Když už mluvíme o tom, jak se v Japonsku začíná s tréninkem, většinou jdou postupně - scooter (nebo malé moto). Pokračují 125ccm v terénu a pak jdou na trial, jako poslední je velká motorka. Tento postup má svou logiku.
Ono i v tom DVD to taky zmiňuje, že jezdil motocross a trial a pak až 750ccm.

Nikomu nic nevnucuji, ale myslí si, že řízení přes řídítka je ta snažší cesta, ale o to míň tě naučí jako jezdce.
Pracovat na sobě a ovládat motorku nejen řídítky, je ta delší a těžší cesta, ale o to víc ti to dá. Je na každém pro co se rozhodne.

(reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

26.1.2015 v 16:47 | Nahoru | #2
PAP28> Tak u nás jsou na rozdíl od Japonska názory "udělal jsem si papíry, jakej litr si mám koupit, a nebude to málo?"

To, že vývoj jde dopředu, je jasný fakt, nicméně fyzika platí pořád stejná, takže jak se přichází na další detaily a způsoby řízení, nelze zahodit předchozí věci ze stolu a říct, že to už nefunguje.

Jasně, že rukama je to jednodušší, taky to určitě stačí pro 90 a více procent všech lidí, co jezdí. Těch zbylých 10 procent potom bude zkoušet další způsoby. Dost podobná situace je ohledně použití zadní brzdy, někdo ani neví, že ji má, další ji používá běžně.
Téma je zamknuto


TOPlist