Téma: Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
 
10.1.2015 v 20:27
Sezóna 2016 - HERE

Termíny 2015 vypsané:
26. 04. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 9.05.2015 - Szczecin - odjeto
- MISTROVSTVÍ EVROPY Holandsko - 24. 05. 2015 Lelystad - odjeto
21. 06. 2015 OSTRAVA!!! - odjeto
- Polsko 13.06.2015 - Wroclaw - odjeto
27. 06. 2015 Žďár nad Sázavou - odjeto
- Polsko 25.07.2015 - Lodz - odjeto
26. 07. 2015 Soběslav - odjeto
- Polsko 15.08.2015 - Warszawa - odjeto
29. 08. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 19.09.2015 - Szczecin - odjeto
26. 09. 2015 FINÁLE 2015 - Kolín - odjeto

Takže plánujme, rokujme, hádejme se v rámci slušných mezí, a hlavně ať to jezdí .

Vlákno ze sezóny 2014



Naposledy editováno 08.02.2016 13:14:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

25.1.2015 v 19:15 | Nahoru | #1
PAP28> Tak nějak by se to dalo přeložit. Ve Twistu to Keith zmiňuje s vysvětlením, že když rychleji motorku položíš, ujedeš kratší dráhu a dosáhneš menšího náklonu než při pomalém zatočení. Keith vychází ze zatáčení rukou, zde naopak pouze tělem.

Každopádně můj názor je, že je jedno jesli ruce nebo tělo, ale jde o to, jak rychle ji položíš, respektive pak i narovnáš zpět. I když jsem pro to, aby ses nejdříve učil rukama a až poté tělem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

25.1.2015 v 20:32 | Nahoru | #2

Krejza píše: PAP28> Tak nějak by se to dalo přeložit. Ve Twistu to Keith zmiňuje s vysvětlením, že když rychleji motorku položíš, ujedeš kratší dráhu a dosáhneš menšího náklonu než při pomalém zatočení. Keith vychází ze zatáčení rukou, zde naopak pouze tělem.

Každopádně můj názor je, že je jedno jestli ruce nebo tělo, ale jde o to, jak rychle ji položíš, respektive pak i narovnáš zpět. I když jsem pro to, aby ses nejdříve učil rukama a až poté tělem.



No já osobně jsem příznivec Japonské školy, z toho důvodu, že tento styl ježdění je mnohem více efektivnější a využitelný pro mě i mé ježdění po okreskách na ulicích po městě ..atd.

Keith je spíše více okruhové ježdění postaru. Dnes i situace na okruhu se vyvíjí a je vidět, že doba pokročila. Viz Markéz a polední dobou Rossi se vrátil a taky popisuje, že musel překopat jezdecký styl, aby stíhal. Ale to jsme odbočil od tématu.

Když už mluvíme o tom, jak se v Japonsku začíná s tréninkem, většinou jdou postupně - scooter (nebo malé moto). Pokračují 125ccm v terénu a pak jdou na trial, jako poslední je velká motorka. Tento postup má svou logiku.
Ono i v tom DVD to taky zmiňuje, že jezdil motocross a trial a pak až 750ccm.

Nikomu nic nevnucuji, ale myslí si, že řízení přes řídítka je ta snažší cesta, ale o to míň tě naučí jako jezdce.
Pracovat na sobě a ovládat motorku nejen řídítky, je ta delší a těžší cesta, ale o to víc ti to dá. Je na každém pro co se rozhodne.
Téma je zamknuto


TOPlist