Termíny 2015 vypsané:
26. 04. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 9.05.2015 - Szczecin - odjeto
- MISTROVSTVÍ EVROPY Holandsko - 24. 05. 2015 Lelystad - odjeto
21. 06. 2015 OSTRAVA!!! - odjeto
- Polsko 13.06.2015 - Wroclaw - odjeto
27. 06. 2015 Žďár nad Sázavou - odjeto
- Polsko 25.07.2015 - Lodz - odjeto
26. 07. 2015 Soběslav - odjeto
- Polsko 15.08.2015 - Warszawa - odjeto
29. 08. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 19.09.2015 - Szczecin - odjeto
26. 09. 2015 FINÁLE 2015 - Kolín - odjeto
Takže plánujme, rokujme, hádejme se v rámci slušných mezí, a hlavně ať to jezdí .
Vlákno ze sezóny 2014
Naposledy editováno 08.02.2016 13:14:20
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Dokonce i trochu low riding, self steering, reer stearing ...
Ještě sehnat DVD od Kentara, MPD + překlad aspoň v angličtině a budu maximálně spokojen.
Ale to je nejspíš zatím nereálné.
Kdo už to viděl, jaké jsou vaše dojmy?
Naposledy editováno 23.01.2015 23:21:34
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Naposledy editováno 25.01.2015 11:14:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Krejza píše: Taky asi půl hodiny shlédnuto. Nicméně Self steering není nic jiného než Quick flick bez použití roukou. Jinak ale zase jiný náhled na techniku jízdy, takže paráda.
Ať tu neházíme anglické výrazy bavme se tu raději česky.
Quick flick - můžeš mi to přetlumočit, překladač mi to překládá jako rychlé trhnutí a tomu docela nerozumí.
Self steering - já tím myslel řízení tělem, aktivní práce s těžištěm, kontrola nad tím co tělo dělá a proč to dělá. Pro lepší soulad s motorkou. Má to výrazný vliv na podvozek a jeho práci.
Je to jako základ v trialu. Pokud chceš vyjet na nějaký kámen, musíš mít správné načasování plynu a odrazu. Bez toho to nejde. Zde je to obdobné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Každopádně můj názor je, že je jedno jesli ruce nebo tělo, ale jde o to, jak rychle ji položíš, respektive pak i narovnáš zpět. I když jsem pro to, aby ses nejdříve učil rukama a až poté tělem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Krejza píše: PAP28> Tak nějak by se to dalo přeložit. Ve Twistu to Keith zmiňuje s vysvětlením, že když rychleji motorku položíš, ujedeš kratší dráhu a dosáhneš menšího náklonu než při pomalém zatočení. Keith vychází ze zatáčení rukou, zde naopak pouze tělem.
Každopádně můj názor je, že je jedno jestli ruce nebo tělo, ale jde o to, jak rychle ji položíš, respektive pak i narovnáš zpět. I když jsem pro to, aby ses nejdříve učil rukama a až poté tělem.
No já osobně jsem příznivec Japonské školy, z toho důvodu, že tento styl ježdění je mnohem více efektivnější a využitelný pro mě i mé ježdění po okreskách na ulicích po městě ..atd.
Keith je spíše více okruhové ježdění postaru. Dnes i situace na okruhu se vyvíjí a je vidět, že doba pokročila. Viz Markéz a polední dobou Rossi se vrátil a taky popisuje, že musel překopat jezdecký styl, aby stíhal. Ale to jsme odbočil od tématu.
Když už mluvíme o tom, jak se v Japonsku začíná s tréninkem, většinou jdou postupně - scooter (nebo malé moto). Pokračují 125ccm v terénu a pak jdou na trial, jako poslední je velká motorka. Tento postup má svou logiku.
Ono i v tom DVD to taky zmiňuje, že jezdil motocross a trial a pak až 750ccm.
Nikomu nic nevnucuji, ale myslí si, že řízení přes řídítka je ta snažší cesta, ale o to míň tě naučí jako jezdce.
Pracovat na sobě a ovládat motorku nejen řídítky, je ta delší a těžší cesta, ale o to víc ti to dá. Je na každém pro co se rozhodne.
To, že vývoj jde dopředu, je jasný fakt, nicméně fyzika platí pořád stejná, takže jak se přichází na další detaily a způsoby řízení, nelze zahodit předchozí věci ze stolu a říct, že to už nefunguje.
Jasně, že rukama je to jednodušší, taky to určitě stačí pro 90 a více procent všech lidí, co jezdí. Těch zbylých 10 procent potom bude zkoušet další způsoby. Dost podobná situace je ohledně použití zadní brzdy, někdo ani neví, že ji má, další ji používá běžně.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Miondir píše: toz uz to taky sosam, tak jsem zvedav, asi budu mit trochu problem s prekladem, ale snad to nejak nalouskam.. jinak ja se snazim delsi dobu jit spis telem a zadni desky jsem letos smetl z novych na kov
To je správná cesta.
A budeš na autodromu fungovat i letos?
Ve které dny se tam dá jezdit a jak dlouho se tam dá jezdit. Jestli se tam dá blbnout celý den. Bych se stavil taky někdy potrénovat.
2 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
no uvidíme na jaře jestli tato zimní teorie pomůže
2 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
koncem Dubna v kolíně
1 reakcí na tento příspěvek Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
Maty_Kolin píše: tak jsem asi v půlce a právě jsem se dozvěděl že jsem nervózní a ztuhlý jezdec
no uvidíme na jaře jestli tato zimní teorie pomůže
Každý je někdy ztuhlý. Když jsem se učil jezdit na koni, to byla první věc co jsem neustále slyšel. Jsi ztuhlý uvolni se! A měli pravdu.
Ono je to hodně o tom, že mozek něco chce udělat, ale bohužel tělo neumí tu správnou koordinaci pohybů vykonat. A od toho je trénink, kdy se postupně pohyby zautomatizují a jsou plynulejší kontrolovanější a přesnější.
Dobrý příklad jsou bojová umění, kde je třeba rychlá a přesná reakce. Tam se používá cvičení tzv. KATA. Sestava pohybů, které se neustálým opakováním automatizují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom
maspe píše: jj, v sobotu by to bylo málo akční. Nějaký problém s nedělí ? Ne-děle - neděláme tedy můžem jezdit
Ne-děle je opravdu fajn.. a to bych mohla stihnout dojet (pokud v sobotu nezabloudim na moto-orientaku ¨)
Naposledy editováno 30.01.2015 23:08:14